S.V. Čiče 7, HR-51000 Rijeka
T +385 (0)51 323 448, F 323 447
vanguard@vanguard-savjetovanje.hr

Besplatni sadržaji

Video sadržaji

Video klipovi Za one koji žele saznati kako je nastala Vanguard metoda i...

Tekstovi

Ovdje pronađite tekstove i članke drugih koje smo za Vas preveli i uredili. Oni će Vam pomoći da bolje razumijete Sistemsko razmišljanje i od kuda ono dolazi. 

Zahtjevi korisnika umjesto strateških alata - Poludnevna radionica u Rijeci

Spoznaja o tome što je bitno Vašim korisnicima osnova je Vanguard metode koja nam omogućava da svoju organizaciju oblikujemo prema zahtjevima korisnika. Na ovom poludnevnom seminaru saznat ćete kako slušati zahtjeve svojih korisnika, što sve možemo saznati iz njih i kako oni mogu biti osnova za kreiranje svrhe poduzeća te oblikovanje i vođenje posla.

Slušate li svoje korisnike?

  • Znate li što vaši kupci trebaju? Što traže od Vaš?
  • Znate li u kolikom im postotku slučajeva to ispunjavate?
  • Bave li se Vaši ljudi “teškim i zahtjevnim” kupcima?
  • Znate li u kojem se postotku vaši kupci vraćaju jer nisu zadovoljni?
  • Znate li koliko Vas to košta?
  • Radite li samo ono što je bitno vašim korisnicima i ništa drugo?
  • Jeste li sve bolji ili sve gori u zadovoljavanju zahtjeva svojih korisnika?
  • Kako to znate i mjerite?

Odgovori na ova pitanja ključni su za svaku organizaciju koja želi biti oblikovana prema zahtjevima svojih korisnika. Ukoliko na njih ne znate odgovore riskirate da u svojoj organizaciji imate do 50% aktivnosti koje ne dodaju nikakvu vrijednost korisniku.

Iako se mnoge tvrtke zaklinju da im je korisnik na prvom mjestu i da su tu samo zbog nas, iskustva u kontaktu s njima su daleko od onoga što proklamiraju. Ne samo da na taj način odbijaju korisnike i otvaraju prostor konkurenciji, već i nevidljivo povećavaju vlastite troškove.

Više o tome kako zahtjevi korisnika mogu biti daleko korisniji od većine klasičnih alata koje organizacije koriste za određivanje vlastite strategije saznajte tijekom našeg poludnevnog druženja u HGK ŽK Rijeka u srijedu, 05. svibnja 2010. god. s početkom u 09:00 sati.

Detaljnije o seminaru saznajte iz priloženog poziva, a prijavite se kolegici Karini Karamarko u HGK putem prijavnice.

Najave događanja

Besplatna prezentacija: Optimizacija vs. rezanje troškova, HGK ŽK Rijeka, 12.11.2013. Besplatna prezentacija: Optimizacija vs. rezanje troškova, HGK ŽK Rijeka, 12.11.2013.

Odsjek Centra za razvoj ljudskih potencijala HGK - Županijske komore Rijeka i tvrtka Vanguard savjetovanje d.o.o. iz Rijeke pozivaju Vas na besplatnu prezentaciju: "Optimizacija vs rezanje troškova“
 u utorak, 12. studenog 2013. god. s početkom u 11:00 sati u HGK - Županijskoj komori Rijeka, Bulevar oslobođenja 23, Rijeka (velika dvorana u prizemlju)

Besplatna prezentacija: Tko su naši  kupci i jesmo li sigurni što im treba, HGK ŽK Rijeka, 17.10.2013. Besplatna prezentacija: Tko su naši kupci i jesmo li sigurni što im treba, HGK ŽK Rijeka, 17.10.2013.

Odsjek Centra za razvoj ljudskih potencijala HGK - Županijske komore Rijeka i tvrtka Vanguard savjetovanje d.o.o. iz Rijeke pozivaju Vas na besplatnu prezentaciju:
"Tko su naši  kupci i jesmo li sigurni što im treba?", koje će se održati u četvrtak, 17. listopada s početkom u 11 sati u HGK ŽK Rijeka

Novosti

Održano predavanje Održano predavanje "Motivacija za rad i kako je uništiti motivacijskim programima"

Savjetnici Vanguarda imali su čast održati predavanje na temu Motivacije i motivacijskih planova na sastanku Sekcije za organizacijsku psihologiju Hrvatskog psihološkog društva.Predložena je teza kako je na motivaciju radnika moguće samo posredno utjecati promjenom pristupa radu i vođenju. Na kraju predavanja povela se rasprava o tome kako pomoći menadžerima da se od mrkve i batine pomaknu prema modernijem razumijevanju motivacije za rad kao rezultatu sustava, a ne izdvojenoj pojavi na koju se može izdvojeno djelovati. 

Radionica: Saznajte što je stvarno bitno Vašim korisnicima, Rijeka HGK ŽK Rijeka 31.3.2011. Radionica: Saznajte što je stvarno bitno Vašim korisnicima, Rijeka HGK ŽK Rijeka 31.3.2011.

Znanje o tome što je bitno korisnicima i znanje kako oblikovati organizaciju koja će to uspješno isporučivati uz minimalne troškove uvjet su opstanka i rasta poslovanja.

Da bismo saznali što je bitno korisnicima i na osnovu čega odlučuju gdje i od koga kupovati ili nabavljati potrebno nam je znanje i vještina. Uz to, potrebno je veliko umijeće da se posao organizira na način da se to uspješno i dosljedno isporučuje uz sve niže i niže troškove. To je ostvarivo uključivanjem svih zaposlenika i bitnim promjenama nekih od navika upravljanja koje postoje u većini poduzeća.


Upit

Trebate pomoć ili dodatne informacije

Newsletter

Budite u toku i prijavite se na naš newsletter