S.V. Čiče 7, HR-51000 Rijeka
T +385 (0)51 323 448, F 323 447
vanguard@vanguard-savjetovanje.hr

Besplatni sadržaji

Video sadržaji

Video klipovi Za one koji žele saznati kako je nastala Vanguard metoda i...

Tekstovi

Ovdje pronađite tekstove i članke drugih koje smo za Vas preveli i uredili. Oni će Vam pomoći da bolje razumijete Sistemsko razmišljanje i od kuda ono dolazi. 

Seminar-radionica u Zagrebu - Što je bitno vašim korisnicima?

Zagreb, Hotel ARCOTEL Allegra, 30.9.2010.

Situacija na tržištu danas je bitno drukčija od one prije nekoliko godina. Činjenica je da na žalost neće moći opstati svi, a oni koji budu bolje udovoljavali zahtjevima svojih korisnika te posao organizirali na način da rade ono i samo ono što je bitno korisniku značajno povećavaju šanse za uspješno poslovanje i preuzimanje tržišnog udjela.

Neke od izjava koje u zadnje vrijeme sve češće čujemo jesu:
  • "Tržište se raspalo"
  • "Klijenti danas jako paze gdje će uložiti novce i vode računa o svakoj kuni"
  • "Nudimo svašta, ali više ne znam što je klijentima bitno i na osnovu čega odlučuju"
  • "Klijenti odlaze iako se činilo da su zadovoljni našom uslugom"
Spoznaja o tome što je korisnicima bitno osnova je Vanguard metode koja nam omogućava da svoju organizaciju oblikujemo prema zahtjevima korisnika tj. da radimo upravo ono i samo ono što je bitno našim korisnicima ili kupcima. Na ovoj radionici saznat ćete kako pratiti zahtjeve svojih korisnika, što sve možemo naučiti iz njih i kako ih možemo upotrijebiti za oblikovanje organizacije i vođenje posla.

  • Troše li Vaši ljudi mnogo vremena na “teške i zahtjevne” kupce?
  • Pišete li mnogo ponuda i promocija koje ne izazivaju očekivan odjek kod kupaca?
  • Trošite li puno vremena na dodatne zahtjeve kupaca i nakon što je posao trebao biti završen?
  • Radite li samo ono što je bitno vašim korisnicima i ništa drugo?
  • Jeste li sve bolji ili sve gori u zadovoljavanju zahtjeva svojih korisnika? Kako to znate i mjerite?
  • Pratite li što vaši korisnici od vas traže? Je li se u tome nešto promijenilo?
  • Znate li što vaši kupci trebaju?
  • Znate li u kolikom im postotku slučajeva dajete upravo ono što im treba?

Ukoliko na ova pitanja ne znate odgovore vrlo je vjerojatno da vaša usluga ne odgovara onome što korisnik treba (iako toga možda niste svjesni). Također, riskirate da u svojoj organizaciji imate čak i do 50% aktivnosti koje ne dodaju nikakvu vrijednost korisniku te ih stoga možemo okarakterizirati kao gubitke (uobičajeni rezultat analize u uslužnim djelatnostima).

Odgovori na ova pitanja ključni su za svaku organizaciju. Obično ih se pokušava dobiti kroz ankete no one često kažu samo koliko dobro radimo ono što radimo, a ne daju nam odgovor što bi trebali raditi s aspekta korisnika i onoga što je njima bitno. Zbog toga se onda i rezultati koriste samo da se usporedimo s drugima ili odredimo jesmo li «dobri» ili nismo, a rijetko se na osnovu njih provedu značajne promjene u usluzi.

Vanguard metodologija omogućava da saznamo što je korisnicima bitno kroz direktni kontakt onih koji koriste i onih koji pružaju uslugu. Ono što se sazna uvijek je relevantno i praktički odmah usmjerava i potiče svih na kreativne i značajne promjene. Pokazat ćemo vam kako da ta aktivnost postane trajni dio vašeg poslovanja što će vam omogućiti da brzo prepoznajete promjene u zahtjevima svojih korisnika i prilagodite se njima prije nego ih vaša konkurencija uopće bude svjesna.

Radionica je namijenjena: direktorima i vlasnicima poduzeća, voditeljima prodaje i marketinga i svima koji žele saznati više o Vanguard metodologiji za bolje organiziranje i vođenje posla.

Uz potrebnu teoriju sudionici će imati priliku i primijeniti osnovne metode i tehnike na primjerima vlastitog poslovanja.

Sadržaj:

Kako saznati što je korisnicima bitno?
  • Slušati zahtjeve ili pitati korisnike?
  • Kako analizirati i što možemo naučiti iz onog što smo dobili?
  • Što su zahtjevi za vrijednost, a što zahtjevi zbog neuspjeha? I što s njima?
  • Tko treba provoditi analizu: vanjska agencija, rukovodstvo ili oni koji pružaju uslugu?
  • Jednom, povremeno ili stalno?
Kako unaprijediti uslugu na temelju zahtjeva korisnika?
  • Što je nominalna vrijednost?
  • Zahtjevi korisnika kao osnova za definiranje svrhe organizacije,oblikovanje glavnih procesa, definiranje radnih mjesta te definiranje mjera za praćenje poslovanja.
Radionica traje od 9:30 do 16:30 sati, a održat će se 30. rujna u Hotelu Arcotel Allegra.
Broj mjesta je ograničen pa je obavezna prethodna prijava putem prijavnice.

Voditelji: Alen Marot i Barbara Marot

Cijena: 1.107 kn (900 + pdv).
U cijenu uključeno: seminarski materijali, osvježenja i lagani obrok u pauzama.





Najave događanja

Besplatna prezentacija: Optimizacija vs. rezanje troškova, HGK ŽK Rijeka, 12.11.2013. Besplatna prezentacija: Optimizacija vs. rezanje troškova, HGK ŽK Rijeka, 12.11.2013.

Odsjek Centra za razvoj ljudskih potencijala HGK - Županijske komore Rijeka i tvrtka Vanguard savjetovanje d.o.o. iz Rijeke pozivaju Vas na besplatnu prezentaciju: "Optimizacija vs rezanje troškova“
 u utorak, 12. studenog 2013. god. s početkom u 11:00 sati u HGK - Županijskoj komori Rijeka, Bulevar oslobođenja 23, Rijeka (velika dvorana u prizemlju)

Besplatna prezentacija: Tko su naši  kupci i jesmo li sigurni što im treba, HGK ŽK Rijeka, 17.10.2013. Besplatna prezentacija: Tko su naši kupci i jesmo li sigurni što im treba, HGK ŽK Rijeka, 17.10.2013.

Odsjek Centra za razvoj ljudskih potencijala HGK - Županijske komore Rijeka i tvrtka Vanguard savjetovanje d.o.o. iz Rijeke pozivaju Vas na besplatnu prezentaciju:
"Tko su naši  kupci i jesmo li sigurni što im treba?", koje će se održati u četvrtak, 17. listopada s početkom u 11 sati u HGK ŽK Rijeka

Novosti

Održano predavanje Održano predavanje "Motivacija za rad i kako je uništiti motivacijskim programima"

Savjetnici Vanguarda imali su čast održati predavanje na temu Motivacije i motivacijskih planova na sastanku Sekcije za organizacijsku psihologiju Hrvatskog psihološkog društva.Predložena je teza kako je na motivaciju radnika moguće samo posredno utjecati promjenom pristupa radu i vođenju. Na kraju predavanja povela se rasprava o tome kako pomoći menadžerima da se od mrkve i batine pomaknu prema modernijem razumijevanju motivacije za rad kao rezultatu sustava, a ne izdvojenoj pojavi na koju se može izdvojeno djelovati. 

Radionica: Saznajte što je stvarno bitno Vašim korisnicima, Rijeka HGK ŽK Rijeka 31.3.2011. Radionica: Saznajte što je stvarno bitno Vašim korisnicima, Rijeka HGK ŽK Rijeka 31.3.2011.

Znanje o tome što je bitno korisnicima i znanje kako oblikovati organizaciju koja će to uspješno isporučivati uz minimalne troškove uvjet su opstanka i rasta poslovanja.

Da bismo saznali što je bitno korisnicima i na osnovu čega odlučuju gdje i od koga kupovati ili nabavljati potrebno nam je znanje i vještina. Uz to, potrebno je veliko umijeće da se posao organizira na način da se to uspješno i dosljedno isporučuje uz sve niže i niže troškove. To je ostvarivo uključivanjem svih zaposlenika i bitnim promjenama nekih od navika upravljanja koje postoje u većini poduzeća.


Upit

Trebate pomoć ili dodatne informacije

Newsletter

Budite u toku i prijavite se na naš newsletter