S.V. Čiče 7, HR-51000 Rijeka
T +385 (0)51 323 448, F 323 447
vanguard@vanguard-savjetovanje.hr

Besplatni sadržaji

Video sadržaji

Video klipovi Za one koji žele saznati kako je nastala Vanguard metoda i...

Tekstovi

Ovdje pronađite tekstove i članke drugih koje smo za Vas preveli i uredili. Oni će Vam pomoći da bolje razumijete Sistemsko razmišljanje i od kuda ono dolazi. 

Tko su naši kupci i što žele? - Besplatan seminar u Rijeci, 27. i 30. studenog 2012.

Besplatan seminar 27. i 30. 11  2012. s početkom u 10 sati
U prostoru Orchestra Service d.o.o., Korzo 11, 4.kat.


U suradnji s Edukacijsko savjetodavnim centar Optimum organiziramo seminar Tko su naši kupci i što žele?.
Jedinstvenu Vanguard metodologiju imate priliku isprobati besplatno zahvaljujući poticajima Ministarstva poduzetništva i obrta.
Više o seminaru i načinu prijave pronađite u nastavku.



Situacija na tržištu je danas bitno drukčija od one prije nekoliko godina. Činjenica je da na žalost ne opstaju svi. Oni koji budu posao organizirali na bitno drugačiji način i vezali korisnike za sebe značajno povećavaju šanse za opstanak i uspješno poslovanje čak i u krizno vrijeme.

Ali kako u današnjim uvjetima vezati kupca uz sebe, ulagati u kvalitetu usluge i zadovoljstvo kupaca? Uobičajeno je vjerovanje da povećanje kvalitete usluge traži ulaganja. Situaciju dodatno pogoršava činjenica da su današnji kupci jako oprezni kada trebaju potrošiti svaku kunu, a neki od njih jako dobro iskorištavaju situaciju i zahtjevaju nemoguće ako će ostati vaši kupci.

Ispitivanje zadovoljstva korisnika najčešći je način na koji tvrtke nastoje saznati što je bitno njihovim korisnicima. Najčešće te analize provode vanjske agencije što povećava troškove, a u pravilu ne daje previše korisne podatke. Na temelju tih podataka možemo donositi zaključke koliko dobro radimo to što već radimo ili kako nas naši kupci doživljavaju u odnosi na konkurenciju. Međutim, ne daju nam podatke što je bitno našim korisnicima i kakve bismo promjene trebali uvesti.

Spoznaja o tome što je korisnicima bitno osnova je koja nam omogućava da svoju organizaciju oblikujemo prema zahtjevima korisnika. Tvrtke koje to ne čine riskiraju da cca. 50% onoga što rade ne dodaje nikakvu vrijednost korisniku te se stoga može okarakterizirati kao čisti gubitak. Znanje što je bitno našim kupcima omogućava nam da ostvarimo ogromne uštede i istovremeno izgradimo snažne odnose sa svojim kupcima na način da uslugu dizajniramo upravo prema njihovim potrebama i zahtjevima. Obzirom da se zahtjevi korisnika u uslužnim organizacijama vrlo razlikuju izazov postaje dizajnirati sustav koji će moći apsorbirati različitosti. Vanguard zna kako to riješiti. Jasan model kako treba organizirati i voditi posao dopunjen je robusnom metodom za provođenje održive promjene. 25 godina rada i stotine intervencija potvrdili su i usavršili Vanguard metodu.

Na ovom seminaru ćete saznati kako kontinuirano analizirati zahtjeve korisnika te kako ih iskoristiti za unapređenje usluge i značajno smanjenje troškova.

Sadržaj:
• Što je ”Push”, a što ”Pull” razmišljanje i odakle proizlaze
• Kako saznati što je korisnicima bitno ?
− Slušati zahtjeve ili pitati korisnike?
− Kako analizirati i što možemo naučiti iz onog što smo dobili?
− Što su zahtjevi za vrijednost, a što zahtjevi zbog neuspjeha? I što s njima?
− Tko treba provoditi analizu: vanjska agencija, rukovodstvo ili oni koji pružaju uslugu?
− Jednom, povremeno ili stalno?
• Kako unaprijediti uslugu na temelju zahtjeva korisnika?
− Što je nominalna vrijednost?
− Zahtjevi korisnika kao osnova za definiranje
• svrhe organizacije,
• oblikovanje glavnih procesa,
• definiranje radnih mjesta
• te definiranje mjera za praćenje poslovanja.

Trajanje seminara: 2 dana. Između prvog i drugog dana biti će pauza tijekom koje će polaznici naučeno primijeniti u svojim organizacijama i na završni dan donijeti rezultate koji će se analizirati korištenjem Vanguard metode (ako to polaznici budu željeli).

Predavači: Alen Marot i Barbara Marot, licencirani konzultanti Vanguard metode za regiju.

Seminar je financiran od strane Ministarstva poduzetništva i obrta i za polaznike besplatan, a bit će im osigurani materijali te osvježenje u pauzama.

Prijave do 23. studenog na optimum@centaroptimum.hr ili fax:. 051 323 447 putem prijavnice.

Najave događanja

Besplatna prezentacija: Optimizacija vs. rezanje troškova, HGK ŽK Rijeka, 12.11.2013. Besplatna prezentacija: Optimizacija vs. rezanje troškova, HGK ŽK Rijeka, 12.11.2013.

Odsjek Centra za razvoj ljudskih potencijala HGK - Županijske komore Rijeka i tvrtka Vanguard savjetovanje d.o.o. iz Rijeke pozivaju Vas na besplatnu prezentaciju: "Optimizacija vs rezanje troškova“
 u utorak, 12. studenog 2013. god. s početkom u 11:00 sati u HGK - Županijskoj komori Rijeka, Bulevar oslobođenja 23, Rijeka (velika dvorana u prizemlju)

Besplatna prezentacija: Tko su naši  kupci i jesmo li sigurni što im treba, HGK ŽK Rijeka, 17.10.2013. Besplatna prezentacija: Tko su naši kupci i jesmo li sigurni što im treba, HGK ŽK Rijeka, 17.10.2013.

Odsjek Centra za razvoj ljudskih potencijala HGK - Županijske komore Rijeka i tvrtka Vanguard savjetovanje d.o.o. iz Rijeke pozivaju Vas na besplatnu prezentaciju:
"Tko su naši  kupci i jesmo li sigurni što im treba?", koje će se održati u četvrtak, 17. listopada s početkom u 11 sati u HGK ŽK Rijeka

Novosti

Održano predavanje Održano predavanje "Motivacija za rad i kako je uništiti motivacijskim programima"

Savjetnici Vanguarda imali su čast održati predavanje na temu Motivacije i motivacijskih planova na sastanku Sekcije za organizacijsku psihologiju Hrvatskog psihološkog društva.Predložena je teza kako je na motivaciju radnika moguće samo posredno utjecati promjenom pristupa radu i vođenju. Na kraju predavanja povela se rasprava o tome kako pomoći menadžerima da se od mrkve i batine pomaknu prema modernijem razumijevanju motivacije za rad kao rezultatu sustava, a ne izdvojenoj pojavi na koju se može izdvojeno djelovati. 

Radionica: Saznajte što je stvarno bitno Vašim korisnicima, Rijeka HGK ŽK Rijeka 31.3.2011. Radionica: Saznajte što je stvarno bitno Vašim korisnicima, Rijeka HGK ŽK Rijeka 31.3.2011.

Znanje o tome što je bitno korisnicima i znanje kako oblikovati organizaciju koja će to uspješno isporučivati uz minimalne troškove uvjet su opstanka i rasta poslovanja.

Da bismo saznali što je bitno korisnicima i na osnovu čega odlučuju gdje i od koga kupovati ili nabavljati potrebno nam je znanje i vještina. Uz to, potrebno je veliko umijeće da se posao organizira na način da se to uspješno i dosljedno isporučuje uz sve niže i niže troškove. To je ostvarivo uključivanjem svih zaposlenika i bitnim promjenama nekih od navika upravljanja koje postoje u većini poduzeća.


Upit

Trebate pomoć ili dodatne informacije

Newsletter

Budite u toku i prijavite se na naš newsletter