S.V. Čiče 7, HR-51000 Rijeka
T +385 (0)51 323 448, F 323 447
vanguard@vanguard-savjetovanje.hr

Besplatni sadržaji

Video sadržaji

Video klipovi Za one koji žele saznati kako je nastala Vanguard metoda i...

Tekstovi

Ovdje pronađite tekstove i članke drugih koje smo za Vas preveli i uredili. Oni će Vam pomoći da bolje razumijete Sistemsko razmišljanje i od kuda ono dolazi. 

Seminar u Rijeci: ”Analiza zahtjeva korisnika”, 7.3.2012.


U srijedu 7.3.  imate priliku u Rijeci sudjelovati na seminaru koji će objasniti kako se može oblikovati organizacija koja je zaista okrenuta prema svojim kupcima ili korisnicima u svakom aspektu svog poslovanja. Također ćemo pokazati da je na taj način moguće osim očekivanog većeg zadovoljstva kupaca postići i neočekivane benefite kao što je veća efikasnost, manji troškovi poslovanja i povećana motivacija zaposlenika. 

Promjena perspektive koju donosi Sistemsko razmišljanje otvara mogućnosti za poboljšanja koje su prije toga nevidljive i za radnike i za menadžment. Ta promjena prema Vanguard metodi obično započinje razumijevanjem zahtjeva korisnika i onoga što je njima bitno kod naše usluge. Uvođenje mehanizama za njihovo stalno praćenje omogućava fleksibilnost i prilagodljivost organizacije koja više ne nameće kupcima svoje viđenje "dobre" usluge ili proizvoda već se oblikuje prema njihovim zahtjevima. To će vam omogućiti da postanete organizacija koja više ne "gura" kupcima već dozvoljava da je oni "vuku" prema onome što je njima bitno. 

Vidimo se! 

"Analiza zahtjeva korisnika - povećajte zadovoljstvo  korisnika uz istovremeno smanjenje troškova“
Srijeda, 7. ožujka  2012. u 09:00 sati, HGK ŽK Rijeka

Situacija na tržištu je danas bitno drukčija od one prije nekoliko godina. Činjenica je da na žalost ne opstaju svi. Oni koji budu posao organizirali na bitno drugačiji način i vezali korisnike za sebe značajno povećavaju šanse za opstanak i uspješno poslovanje.

Ali kako u današnjim uvjetima vezati kupca uz sebe, ulagati u kvalitetu usluge i zadovoljstvo kupaca? Uobičajeno je vjerovanje da povećanje kvalitete usluge traži ulaganja. Situaciju dodatno pogoršava činjenica da su današnji kupci jako oprezni kada trebaju potrošiti svaku kunu, a neki od njih jako dobro iskorištavaju situaciju i zahtjevaju nemoguće ako će ostati vaši kupci.

Ispitivanje zadovoljstva korisnika najčešći je način na koji tvrtke nastoje saznati što je bitno njihovim korisnicima. Najčešće te analize provode vanjske agencije što povećava troškove, a u pravilu ne daje previše korisne podatke. Na temelju tih podataka možemo donositi zaključke koliko dobro radimo to što već radimo ili kako nas naši kupci doživljavaju u odnosi na konkurenciju. Međutim, ne daju nam podatke što je bitno našim korisnicima i kakve bismo promjene trebali uvesti.

Spoznaja o tome što je korisnicima bitno osnova je Vanguard metode koja nam omogućava da svoju organizaciju oblikujemo prema zahtjevima korisnika. Tvrtke koje to ne čine riskiraju da cca. 50% onoga što rade ne dodaje nikakvu vrijednost korisniku te se stoga može okarakterizirati kao čisti gubitak. Vanguard metoda omogućava nam da ostvarimo ogromne uštede i istovremeno izgradimo snažne odnose sa svojim kupcima na način da uslugu dizajniramo upravo prema njihovim potrebama i zahtjevima. Obzirom da se zahtjevi korisnika u uslužnim organizacijama vrlo razlikuju izazov postaje dizajnirati sustav koji će moći apsorbirati različitosti. I to znamo kako riješiti. Jasan model kako treba organizirati i voditi posao dopunjen je robusnom metodom za provođenje održive promjene. 25 godina rada i stotine intervencija potvrdili su i usavršili Vanguard metodu.

Na ovom seminaru ćete saznati kako kontinuirano analizirati zahtjeve korisnika te kako ih iskoristiti za unapređenje usluge i značajno smanjenje troškova

Sadržaj seminara:

• Što je ”Push”, a što ”Pull” razmišljanje, odakle proizlaze i kakve imaju posljedice?
• Kako saznati što je korisnicima bitno ?
• Slušati zahtjeve ili pitati korisnike? Kako to učiniti?
• Kako analizirati podatke i što možemo naučiti iz onog što smo dobili?
• Što su zahtjevi za vrijednost, a što zahtjevi zbog neuspjeha? I što s njima? Koliko nam resursa okupiraju zahtjevi zbog neuspjeha?
• Kako unaprijediti uslugu na temelju zahtjeva korisnika?
• Što je nominalna vrijednost i kako nam ona omogućava da smanjimo troškove?
• Zahtjevi korisnika kao osnova za:
• definiranje svrhe organizacije,
• oblikovanje glavnih procesa,
• definiranje radnih mjesta
• te definiranje mjera za praćenje poslovanja.


Kome je seminar namijenjen?

Namijenjen je direktorima i vlasnicima poduzeća, voditeljima prodaje i marketinga i svima koji žele saznati više o Vanguard metodologiji za bolje organiziranje i vođenje posla.

Predavači:

Alen Marot i Barbara Marot, savjetnici Vanguarda s licencom za regiju.
Alen i Barbara Marot gotovo deset godina znanja iz psihologije prenose u organizacijsko okružje, kombiniraju ih s mnogim drugim spoznajama iz šireg područja organizacije i menadžmenta i pomažu rukovoditeljima da oblikuju poslovne sustave koji će dugoročno i održivo davati pozitivne rezultate na zadovoljstvo svih uključenih. I ništa ih ne može uvjeriti da je to nerealna utopija.
Počeli su sa selekcijom, prodajnim i rukovodnim vještinama, vidjeli da to nije dovoljno pa su nastavili putem kvalitete i sistemskog razmišljanja. Ne ustručavaju se biti kontroverzni i provokativni, čak i uživaju u tome da publiku izbace iz zone ugode i natjeraju na drugačije razmišljanje. Dobru glavobolju (naravno ne svoju) čak smatraju dobrim ishodom dana s menadžerima.
Sedam godina vode Edukacijsko savjetodavni centar Optimum čije je usluge kroz taj period koristilo stotinjak raznih organizacija. Već dvije su godine certificirani savjetnici Vanguard metode za transformaciju poslovanja prema principima Sistemskog razmišljanja za što su obuku prošli kroz rad u Velikoj Britaniji. Vode podružnicu Vanguarda za Hrvatsku i dok se posao zahuktava prema potrebi odrađuju i poslove u britanskom privatnom i javnom sektoru, tek da ostanu u formi.
Alen je godinama bio kolumnist Poslovnog, priloga Novog lista, a Barbara je za portal MojDoktor pisala o zdravoj radnoj okolini.


Koliko traje?
9:30 – 15:00

Koliko košta?
553,50 kn (450,00 kn+PDV)
Popusti: za drugog i svakog sljedećeg polaznika iz iste tvrtke 10%.
Uplate: Vanguard savjetovanje d.o.o., S.V.Čiče 7, Rijeka ž.r. br. 2402006-110056847; OIB: 58534152009 s naznakom "Kotizacija za seminar – 7.3.2012.”


Gdje?
HGK ŽK Rijeka, Velika dvorana u prizemlju


Prijave: Molimo da Vaš dolazak potvrdite prijavnicom na e-mail adresu kkaramarko@hgk.hr ili faxom 051/ 216-033, najkasnije do ponedjeljka, 5.3.2012.


Detaljnije informacije: Vanguard savjetovanje d.o.o., tel: 051/ 323-448.
mail: vanguard@vanguard-savjetovanje.hr
www.vanguard-savjetovanje.hr

Najave događanja

Besplatna prezentacija: Optimizacija vs. rezanje troškova, HGK ŽK Rijeka, 12.11.2013. Besplatna prezentacija: Optimizacija vs. rezanje troškova, HGK ŽK Rijeka, 12.11.2013.

Odsjek Centra za razvoj ljudskih potencijala HGK - Županijske komore Rijeka i tvrtka Vanguard savjetovanje d.o.o. iz Rijeke pozivaju Vas na besplatnu prezentaciju: "Optimizacija vs rezanje troškova“
 u utorak, 12. studenog 2013. god. s početkom u 11:00 sati u HGK - Županijskoj komori Rijeka, Bulevar oslobođenja 23, Rijeka (velika dvorana u prizemlju)

Besplatna prezentacija: Tko su naši  kupci i jesmo li sigurni što im treba, HGK ŽK Rijeka, 17.10.2013. Besplatna prezentacija: Tko su naši kupci i jesmo li sigurni što im treba, HGK ŽK Rijeka, 17.10.2013.

Odsjek Centra za razvoj ljudskih potencijala HGK - Županijske komore Rijeka i tvrtka Vanguard savjetovanje d.o.o. iz Rijeke pozivaju Vas na besplatnu prezentaciju:
"Tko su naši  kupci i jesmo li sigurni što im treba?", koje će se održati u četvrtak, 17. listopada s početkom u 11 sati u HGK ŽK Rijeka

Novosti

Održano predavanje Održano predavanje "Motivacija za rad i kako je uništiti motivacijskim programima"

Savjetnici Vanguarda imali su čast održati predavanje na temu Motivacije i motivacijskih planova na sastanku Sekcije za organizacijsku psihologiju Hrvatskog psihološkog društva.Predložena je teza kako je na motivaciju radnika moguće samo posredno utjecati promjenom pristupa radu i vođenju. Na kraju predavanja povela se rasprava o tome kako pomoći menadžerima da se od mrkve i batine pomaknu prema modernijem razumijevanju motivacije za rad kao rezultatu sustava, a ne izdvojenoj pojavi na koju se može izdvojeno djelovati. 

Radionica: Saznajte što je stvarno bitno Vašim korisnicima, Rijeka HGK ŽK Rijeka 31.3.2011. Radionica: Saznajte što je stvarno bitno Vašim korisnicima, Rijeka HGK ŽK Rijeka 31.3.2011.

Znanje o tome što je bitno korisnicima i znanje kako oblikovati organizaciju koja će to uspješno isporučivati uz minimalne troškove uvjet su opstanka i rasta poslovanja.

Da bismo saznali što je bitno korisnicima i na osnovu čega odlučuju gdje i od koga kupovati ili nabavljati potrebno nam je znanje i vještina. Uz to, potrebno je veliko umijeće da se posao organizira na način da se to uspješno i dosljedno isporučuje uz sve niže i niže troškove. To je ostvarivo uključivanjem svih zaposlenika i bitnim promjenama nekih od navika upravljanja koje postoje u većini poduzeća.


Upit

Trebate pomoć ili dodatne informacije

Newsletter

Budite u toku i prijavite se na naš newsletter