S.V. Čiče 7, HR-51000 Rijeka
T +385 (0)51 323 448, F 323 447
vanguard@vanguard-savjetovanje.hr

Besplatni sadržaji

Video sadržaji

Video klipovi Za one koji žele saznati kako je nastala Vanguard metoda i...

Tekstovi

Ovdje pronađite tekstove i članke drugih koje smo za Vas preveli i uredili. Oni će Vam pomoći da bolje razumijete Sistemsko razmišljanje i od kuda ono dolazi. 

Besplatno predavanje Kako postići i održati motivaciju za rad

Besplatno predavanje:

Kako postići i održati motivaciju za rad

Rijeka, 12.10.2011. u 11 sati, HGK ŽK Rijeka, Bulevar oslobođenja 23.



Razgovarajući s menadžerima jako često ćete čuti kako su zaokupljeni razmišljanjima o svojim ljudima. ”Kako da ih potaknem da budu odgovorni, inovativni, kako da uključe mozak, kako da ih pokrenem???”

Svatko od njih će Vam reći da dobar dio svoga vremena provodi u upravljanju ljudima, pokušajima da ih motivira, potakne ili samo osigura da naprave ono što se od njih očekuje. Izreka koja ide uz to jest: ”Ono što me najviše umara u mom poslu jest rad s ljudima.”

Zašto je to jedna od glavnih preokupacija i uzrok umora menadžera svih razina? Bez obzira na kojoj ste razini ono za što ste zaduženi jest da isporučite rezultate, a uobičajeno vjerovanje je da ukoliko želite unaprijediti razultate trebate potaknuti svoje ljude da se više trude, da više grizu, da daju sve od sebe, da budu motiviraniji.

Ono što Vas uče jest:
  • Ukoliko želiš unaprijediti rezultate moraš se baviti ljudima.
  • Ljudima moraš stalno posvećivati pažnju inače se opuste.
  • Ljude treba motivirati.
  • Dobre radnike treba nagraditi, a loše kazniti.
  • Ako radnike svako malo ne ”zdrmaš” oni se opuste.
  • Ljudi su ključ uspjeha.

Ove izjave proizlaze iz vjerovanja:
  • da su ljudi odgovorni za rezultate,
  • da ih je moguće motivirati,
  • da se to može naučiti
  • i da će to trajno unaprijediti rezultate.

Međutim, svatko tko je probao primjeniti neke od ”motivacijskih strategija” vidio je da stvari ne funkcioniraju onako kako je on ili ona očekivao/la. Ukoliko je i bilo nekih rezultata, stvari su se vrlo brzo vratile na staro, a uprava ili HR stručnjaci morali su se baciti na osmišljavanje nove «strategije».

Zašto je tome tako? Zato što se iz nekog čudnog razloga u menadžmentu primjenjuju zastarjele spoznaje o psihologiji i zato jer se ”mrkva i batina”, odnosno nagrađivanje poželjnog i sankcioniranje nepoželjnog ponašanja još uvijek uzdižu kao glavno sredstvo motiviranja. Međutim, ne samo da u većini današnjih situacija to ne daje željene rezultate, nego su suvremena istraživanja pokazala da u slučajevima u kojima je potreban i minimalni umni napor uvođenje nagrade pogoršava rezultate! Čak štoviše, što je nagrada veća to su rezultati lošiji!!!

Sadržaj predavanja:
  • O tome što jest motivacija,
  • je li motivacija isto što i pokretanje,
  • što možemo postići povećavanjem plaće, poboljšavanjem radnih uvijeta te
  • kako osigurati da ljudi budu motivirani svojim poslom.
Nakon predavanja predviđeno je vrijeme za razgovor i druženje u kojemu će Vanguadovi stručnjaci rado odgovarati na Vaša pitanja i dvojbe.

Predavači:

Barbara Marot, nositeljica licence Vanguarda za regiju, diplomirani je psiholog. Nakon diplome usmjerila se u područje organizacijske psihologije. Razvila je i održala cijeli niz seminara i radionica iz područja psihologije prodaje, kvalitete usluge, rukovođenja te upravljanja kadrovima. Seminari su održavani u organizaciji Edukacijsko svjetodavnog centra Optimum čiji je osnivač, ali i u suradnji s HGK ŽK Rijeka i ŽK Pula, Regionalnom razvojnom agencijom Porin, te u sklopu HUP-ovog programa usavršavanja managera.
Vodila je postupke odabira novih kadrova za različite tvrtke i najrazličitija radna mjesta. Kroz višegodišnju edukaciju u organizaciji William Glasser Institutea stječe certifikat za primjenu Teorije izbora i Realitetne terapije čime dodatno pomaže klijentima u rješavanju kadrovskih pitanja i izazova. Od 2008. godine pomaže tvrtkama da ostvare bolje rezultate unapređujući poslovne procese i sustavno pristupe upravljanju. Od 2007. do 2009. godine bila je stalni kolumnist portala MojDoktor u sklopu priloga Zdrava radna okolina. Jesen 2009-te godine provodi u Velikoj Britaniji radeći s britanskom savjetodavnom kućom na implementaciji Vanguard metode. Početkom 2010. godine osniva Vanguard savjetovanje d.o.o.

Alen Marot diplomirani je psiholog koji je cijelu svoju karijeru proveo u širem području organizacijske psihologije i managementa proučavajući i prenoseći spoznaje o tome kako se može raditi pametnije na korist svih uključenih. Radio je u odjelu za ljudske resurse u farmaceutskoj tvrtci gdje je organizirao edukacije, provodio selekciju i sudjelovao u uvođenju sustava godišnjih razgovora. O praćenju radne uspješnosti i godišnjim razgovorima, kao i o ispitivanju organizacijske klime i kulture još je više naučio u konzultantskoj kući specijaliziranoj za HR koja posluje na području Hrvatske i Slovenije. U veljači 2005. godine vraća se u Rijeku i pokreće Edukacijsko savjetodavni centar Optimum gdje radi kao savjetnik i predavač. Održao je više desetaka seminara i edukacija iz područja odabira i razvoja kadrova, upravljanja organizacijom, kvalitete i vođenja ljudi. Jedan je od malobrojnih sudionika intenzivne edukacije o vođenju u organizaciji W.Edwards Deming Instituta iz Washingtona. 2009. ostvaruje suradnju s konzultantskom kućom Vanguard Consulting iz Velike Britanije te pokreće hrvatsku podružnicu Vanguard savjetovanje d.o.o. Od tada radi kao savjetnik u Hrvatskoj i Velikoj Britaniji.


Ukupno trajanje predavanja: 11:00 – 13:30 sati


Prijave: sudjelovanje na predavanju je besplatno i moguće je uz prethodnu prijavu polaznika putem obrasca prijavnice!

Molimo da Vaš dolazak potvrdite prijavnicom na e-mail adresu kkaramarko@hgk.hr ili faxom 051/216-033, najkasnije do ponedjeljka, 10.10.2011.


Kontakt osoba: Karina Karamarko Dundović, voditelj Odsjeka
tel: 051/ 209-127 fax: 051/ 216-033
mail: kkaramarko@hgk.hr


Detaljnije informacije: Vanguard savjetovanje d.o.o., Barbara i Alen Marot, savjetnici
tel: 051/ 323-448 fax: 051/ 323-447
mail: vanguard@vanguard-savjetovanje.hr
www.vanguard-savjetovanje.hr

Najave događanja

Besplatna prezentacija: Optimizacija vs. rezanje troškova, HGK ŽK Rijeka, 12.11.2013. Besplatna prezentacija: Optimizacija vs. rezanje troškova, HGK ŽK Rijeka, 12.11.2013.

Odsjek Centra za razvoj ljudskih potencijala HGK - Županijske komore Rijeka i tvrtka Vanguard savjetovanje d.o.o. iz Rijeke pozivaju Vas na besplatnu prezentaciju: "Optimizacija vs rezanje troškova“
 u utorak, 12. studenog 2013. god. s početkom u 11:00 sati u HGK - Županijskoj komori Rijeka, Bulevar oslobođenja 23, Rijeka (velika dvorana u prizemlju)

Besplatna prezentacija: Tko su naši  kupci i jesmo li sigurni što im treba, HGK ŽK Rijeka, 17.10.2013. Besplatna prezentacija: Tko su naši kupci i jesmo li sigurni što im treba, HGK ŽK Rijeka, 17.10.2013.

Odsjek Centra za razvoj ljudskih potencijala HGK - Županijske komore Rijeka i tvrtka Vanguard savjetovanje d.o.o. iz Rijeke pozivaju Vas na besplatnu prezentaciju:
"Tko su naši  kupci i jesmo li sigurni što im treba?", koje će se održati u četvrtak, 17. listopada s početkom u 11 sati u HGK ŽK Rijeka

Novosti

Održano predavanje Održano predavanje "Motivacija za rad i kako je uništiti motivacijskim programima"

Savjetnici Vanguarda imali su čast održati predavanje na temu Motivacije i motivacijskih planova na sastanku Sekcije za organizacijsku psihologiju Hrvatskog psihološkog društva.Predložena je teza kako je na motivaciju radnika moguće samo posredno utjecati promjenom pristupa radu i vođenju. Na kraju predavanja povela se rasprava o tome kako pomoći menadžerima da se od mrkve i batine pomaknu prema modernijem razumijevanju motivacije za rad kao rezultatu sustava, a ne izdvojenoj pojavi na koju se može izdvojeno djelovati. 

Radionica: Saznajte što je stvarno bitno Vašim korisnicima, Rijeka HGK ŽK Rijeka 31.3.2011. Radionica: Saznajte što je stvarno bitno Vašim korisnicima, Rijeka HGK ŽK Rijeka 31.3.2011.

Znanje o tome što je bitno korisnicima i znanje kako oblikovati organizaciju koja će to uspješno isporučivati uz minimalne troškove uvjet su opstanka i rasta poslovanja.

Da bismo saznali što je bitno korisnicima i na osnovu čega odlučuju gdje i od koga kupovati ili nabavljati potrebno nam je znanje i vještina. Uz to, potrebno je veliko umijeće da se posao organizira na način da se to uspješno i dosljedno isporučuje uz sve niže i niže troškove. To je ostvarivo uključivanjem svih zaposlenika i bitnim promjenama nekih od navika upravljanja koje postoje u većini poduzeća.


Upit

Trebate pomoć ili dodatne informacije

Newsletter

Budite u toku i prijavite se na naš newsletter