S.V. Čiče 7, HR-51000 Rijeka
T +385 (0)51 323 448, F 323 447
vanguard@vanguard-savjetovanje.hr

Besplatni sadržaji

Video sadržaji

Video klipovi Za one koji žele saznati kako je nastala Vanguard metoda i...

Tekstovi

Ovdje pronađite tekstove i članke drugih koje smo za Vas preveli i uredili. Oni će Vam pomoći da bolje razumijete Sistemsko razmišljanje i od kuda ono dolazi. 

Priča o Taiichi Ohnou - čovjek iza Toyotinog proizvodnog sustava

Na razvoj Sistemskog razmišljanja i Vanguard metode veliki utjecaj imala je Toyota, njezina filozofija i proizvodni sustav. John Seddon često se u svojim predavanjima i knjigama poziva na čovjeka koji se smatra najzaslužnijim za razradu mnogih revolucionarnih mendažerskih metoda i primjenu u praksi jedinstvene filozofije poslovanja obitelji Toyoda. 

Unatoč pogreškama koje su učinjene tijekom prošlog desetljeća u Toyoti i koje su opasno narušile njezin renome, rezultati i razina efikasnosti koje oni postižu još uvijek su nedostižni i za neke od najvećih poduzeća na svijetu. Zapravo, po svemu sudeći razlog za pogreške bilo je upravo udaljavanje od osnovnih principa koje su godinama njegovali i njihov odgovor bio je povratak osnovnim vrijednostima. Kada je novi predsjednik koji se ponovno preziva, pogađate, Toyoda preuzeo dužnost nakon nedavnih skandala izjavio je kako je osnovna pogreška bila ganjanje brojki umjesto posvećivanja pažnje kvaliteti i kupcima. Toyota je živući primjer kako vas osvajanje vodeće pozicije u industriji može jako puno koštati. 

Vanguard je od Toyote, za razliku od Lean pokreta koji je preuzeo alate i metode, preuzeo filozofiju, pretočio je u metodu koja svim organizacijama omogućava da tim novim očima sagleda svoje poslovanje i razvije svoje metode i alate koji će omogućiti drastična unapređenja. I zato je, da bismo razumjeli ono nevidljivo iza dovitljivih metoda koje možemo naći u Toyotinim pogonima, dobro da razumijemo čovjeka koji je postavio temelje. Taiichi Ohno bio je genijalan inžinjer, ne baš ugodan čovjek i voljen vođa i u svakom slučaju netko tko je zaista razumio Sistemsko razmišljanje. 

Priča o Taiichi Ohnou preuzeta je sa stranice Vanguard Švedske. 

Skinite Pdf

Najave događanja

Besplatna prezentacija: Optimizacija vs. rezanje troškova, HGK ŽK Rijeka, 12.11.2013. Besplatna prezentacija: Optimizacija vs. rezanje troškova, HGK ŽK Rijeka, 12.11.2013.

Odsjek Centra za razvoj ljudskih potencijala HGK - Županijske komore Rijeka i tvrtka Vanguard savjetovanje d.o.o. iz Rijeke pozivaju Vas na besplatnu prezentaciju: "Optimizacija vs rezanje troškova“
 u utorak, 12. studenog 2013. god. s početkom u 11:00 sati u HGK - Županijskoj komori Rijeka, Bulevar oslobođenja 23, Rijeka (velika dvorana u prizemlju)

Besplatna prezentacija: Tko su naši  kupci i jesmo li sigurni što im treba, HGK ŽK Rijeka, 17.10.2013. Besplatna prezentacija: Tko su naši kupci i jesmo li sigurni što im treba, HGK ŽK Rijeka, 17.10.2013.

Odsjek Centra za razvoj ljudskih potencijala HGK - Županijske komore Rijeka i tvrtka Vanguard savjetovanje d.o.o. iz Rijeke pozivaju Vas na besplatnu prezentaciju:
"Tko su naši  kupci i jesmo li sigurni što im treba?", koje će se održati u četvrtak, 17. listopada s početkom u 11 sati u HGK ŽK Rijeka

Novosti

Održano predavanje Održano predavanje "Motivacija za rad i kako je uništiti motivacijskim programima"

Savjetnici Vanguarda imali su čast održati predavanje na temu Motivacije i motivacijskih planova na sastanku Sekcije za organizacijsku psihologiju Hrvatskog psihološkog društva.Predložena je teza kako je na motivaciju radnika moguće samo posredno utjecati promjenom pristupa radu i vođenju. Na kraju predavanja povela se rasprava o tome kako pomoći menadžerima da se od mrkve i batine pomaknu prema modernijem razumijevanju motivacije za rad kao rezultatu sustava, a ne izdvojenoj pojavi na koju se može izdvojeno djelovati. 

Radionica: Saznajte što je stvarno bitno Vašim korisnicima, Rijeka HGK ŽK Rijeka 31.3.2011. Radionica: Saznajte što je stvarno bitno Vašim korisnicima, Rijeka HGK ŽK Rijeka 31.3.2011.

Znanje o tome što je bitno korisnicima i znanje kako oblikovati organizaciju koja će to uspješno isporučivati uz minimalne troškove uvjet su opstanka i rasta poslovanja.

Da bismo saznali što je bitno korisnicima i na osnovu čega odlučuju gdje i od koga kupovati ili nabavljati potrebno nam je znanje i vještina. Uz to, potrebno je veliko umijeće da se posao organizira na način da se to uspješno i dosljedno isporučuje uz sve niže i niže troškove. To je ostvarivo uključivanjem svih zaposlenika i bitnim promjenama nekih od navika upravljanja koje postoje u većini poduzeća.


Upit

Trebate pomoć ili dodatne informacije

Newsletter

Budite u toku i prijavite se na naš newsletter