S.V. Čiče 7, HR-51000 Rijeka
T +385 (0)51 323 448, F 323 447
vanguard@vanguard-savjetovanje.hr

Besplatni sadržaji

Video sadržaji

Video klipovi Za one koji žele saznati kako je nastala Vanguard metoda i...

Tekstovi

Ovdje pronađite tekstove i članke drugih koje smo za Vas preveli i uredili. Oni će Vam pomoći da bolje razumijete Sistemsko razmišljanje i od kuda ono dolazi. 

Za prevenciju moramo shvatiti uzroke

Jedna od osnovnih postavki sistemskog mišljenja i upravljanja na osnovu kvalitete je prevencija. Iskustva mnogih firmi pokazala su da je prevencija problema dugoročno uvijek daleko isplativija od popravljanja defekta kada se pojavi. Ljudi u firmi koja održava ceste, a za koju trenutno radimo u Cumbriji, analiziraju niz slučajeva na kojima su radili i uz ostalo određuju koliko su se ti defekti mogli prevenirati. I zanimljivo je da su ti inžinjeri i inače vrlo pametni ljudi zatvoreni u svom uobičajenom načinu razmišljanja. Kako sebe vide kao one koji popravljaju rupe na cesti, vrlo teško razmišljaju o tome kako se može spriječiti da se one uopće pojave. Rupe su nešto što se događa, a njihovo je tek da ih pronađu i čim brže poprave.

Postavili smo im glupo pitanje, što je često posao konzultanata, a nekad i posljedica našeg posvemašnjeg neznanja o onome čime se firma bavi. Pitali smo zašto se rupe pojavljuju. Nakon nekoliko dugih sekundi zblenutih pogleda progovorili su o tome da nekad voda uđe u pukotinu koja se pojavila, smrzne se i polomi asfalt. Koliko god je to bilo za njih očigledno i banalno, tek sad smo imali osnove za prevenciju. Sad možemo radnicima reći da kada vide rupu koja je tako nastala pogledaju i uokolo i ako vide bilo kakve pukotine popune i njih prije nego voda napravi rupu.

Prevencija ide i dalje. Možemo se pitati zašto se pojavljuju pukotine. Ako se radi o neadekvatnom materijalu za tu podlogu ili količinu prometa, trebamo preispitati treba li taj materijal i dalje koristiti. S druge strane, možemo se pitati zašto se voda zadržava na cesti i ulazi u pukotine. Ako se radi o lošoj drenaži i odvodu, to je također nešto što bi radnici trebali pregledati i srediti prije nego označe neki posao kao obavljen.

Zanimljivo je bilo vidjeti kako ljudi koji preko dvadeset godina rade neki posao ne smatraju bitnim analizirati uzroke problema koje svakodnevno rješavaju. Tek kada počnu razmišljati o tome da se više isplati prevenirati problem nego reagirati kada se pojavi, počinju shvaćati da je to nemoguće bez razumijevanja faktora koji do njega dovode.

Najave događanja

Besplatna prezentacija: Optimizacija vs. rezanje troškova, HGK ŽK Rijeka, 12.11.2013. Besplatna prezentacija: Optimizacija vs. rezanje troškova, HGK ŽK Rijeka, 12.11.2013.

Odsjek Centra za razvoj ljudskih potencijala HGK - Županijske komore Rijeka i tvrtka Vanguard savjetovanje d.o.o. iz Rijeke pozivaju Vas na besplatnu prezentaciju: "Optimizacija vs rezanje troškova“
 u utorak, 12. studenog 2013. god. s početkom u 11:00 sati u HGK - Županijskoj komori Rijeka, Bulevar oslobođenja 23, Rijeka (velika dvorana u prizemlju)

Besplatna prezentacija: Tko su naši  kupci i jesmo li sigurni što im treba, HGK ŽK Rijeka, 17.10.2013. Besplatna prezentacija: Tko su naši kupci i jesmo li sigurni što im treba, HGK ŽK Rijeka, 17.10.2013.

Odsjek Centra za razvoj ljudskih potencijala HGK - Županijske komore Rijeka i tvrtka Vanguard savjetovanje d.o.o. iz Rijeke pozivaju Vas na besplatnu prezentaciju:
"Tko su naši  kupci i jesmo li sigurni što im treba?", koje će se održati u četvrtak, 17. listopada s početkom u 11 sati u HGK ŽK Rijeka

Novosti

Održano predavanje Održano predavanje "Motivacija za rad i kako je uništiti motivacijskim programima"

Savjetnici Vanguarda imali su čast održati predavanje na temu Motivacije i motivacijskih planova na sastanku Sekcije za organizacijsku psihologiju Hrvatskog psihološkog društva.Predložena je teza kako je na motivaciju radnika moguće samo posredno utjecati promjenom pristupa radu i vođenju. Na kraju predavanja povela se rasprava o tome kako pomoći menadžerima da se od mrkve i batine pomaknu prema modernijem razumijevanju motivacije za rad kao rezultatu sustava, a ne izdvojenoj pojavi na koju se može izdvojeno djelovati. 

Radionica: Saznajte što je stvarno bitno Vašim korisnicima, Rijeka HGK ŽK Rijeka 31.3.2011. Radionica: Saznajte što je stvarno bitno Vašim korisnicima, Rijeka HGK ŽK Rijeka 31.3.2011.

Znanje o tome što je bitno korisnicima i znanje kako oblikovati organizaciju koja će to uspješno isporučivati uz minimalne troškove uvjet su opstanka i rasta poslovanja.

Da bismo saznali što je bitno korisnicima i na osnovu čega odlučuju gdje i od koga kupovati ili nabavljati potrebno nam je znanje i vještina. Uz to, potrebno je veliko umijeće da se posao organizira na način da se to uspješno i dosljedno isporučuje uz sve niže i niže troškove. To je ostvarivo uključivanjem svih zaposlenika i bitnim promjenama nekih od navika upravljanja koje postoje u većini poduzeća.


Upit

Trebate pomoć ili dodatne informacije

Newsletter

Budite u toku i prijavite se na naš newsletter