S.V. Čiče 7, HR-51000 Rijeka
T +385 (0)51 323 448, F 323 447
vanguard@vanguard-savjetovanje.hr

Besplatni sadržaji

Video sadržaji

Video klipovi Za one koji žele saznati kako je nastala Vanguard metoda i...

Tekstovi

Ovdje pronađite tekstove i članke drugih koje smo za Vas preveli i uredili. Oni će Vam pomoći da bolje razumijete Sistemsko razmišljanje i od kuda ono dolazi. 

Uspješnost je u očima korisnika

Što vam je bitno kada se vozite cestom kojom od kuće dolazite na posao? Vjerojatno da vam auto ne lupa po rupama, da nema vode na cesti i da lampe i semafori rade. Ako je stanje takvo većinu vremena, reći ćete da firma koja održava ceste dobro radi svoj posao. Međutim, ako je na cesti svako malo rupa pa morate to prijaviti da bi se sutra pojavila ekipa, blokirala cestu i popravila rupu koja se ponovo pojavi za šest mjeseci, vjerojatno ne biste bili previše sretni njihovim radom.

Kada je županijska firma na sjeveru Engleske za koju radimo definirala svoju svrhu, uspjeli su se sagledati očima korisnika i reći da su oni tu zato da ceste budu sigurne i pouzdane. S druge strane, kada analiziraju svoju sposobnost zadovoljavanja onoga što je bitno njihovim korisnicima, smatraju da su uspješni ako brzo rješavaju različite defekte na cesti. To se vidi iz glavne mjere njihove uspješnosti, a to je vrijeme od prijave defekta do njegovog popravka (zapravo zatvaranja predmeta prema njihovim kriterijima).

Mnoge se firme ovako zavaravaju kada kao mjerilo svoje uspješnosti uzimaju podatke koji zapravo ne govore o tome koliko su uspješni u ostvarivanju svoje svrhe. Ponašajući se na ovaj način pokazuju da sebe vide kao nekoga tko popravlja defekte, a ne kao nekoga tko nešto održava u zadovoljavajućem stanju.

U slučaju ove firme, pravo mjerilo njihove uspješnosti bilo bi povezano s time koliko dugo uspijevaju cestu održati u stanju bez defekta, jer to je ono što njihovi korisnici od njih očekuju. Takve mjere usmjerile bi ih prema sasvim drugačijem načinu rada koji bi bio prvenstveno usmjeren prema prevenciji defekata umjesto popravcima kada se već pojave. Mnoge su firme otkrile da takav način rada dugoročno drastično smanjuje troškove. Kada ova firma kroz ovaj projekt na takav način transformira svoje poslovanje, svoj će budžet moći puno bolje rasporediti i kronični nedostatak sredstava bit će daleko manje prisutan. A sve počinje time da sebe sagledamo očima korisnika i s time uskladimo mjerila svoje uspješnosti.

Najave događanja

Besplatna prezentacija: Optimizacija vs. rezanje troškova, HGK ŽK Rijeka, 12.11.2013. Besplatna prezentacija: Optimizacija vs. rezanje troškova, HGK ŽK Rijeka, 12.11.2013.

Odsjek Centra za razvoj ljudskih potencijala HGK - Županijske komore Rijeka i tvrtka Vanguard savjetovanje d.o.o. iz Rijeke pozivaju Vas na besplatnu prezentaciju: "Optimizacija vs rezanje troškova“
 u utorak, 12. studenog 2013. god. s početkom u 11:00 sati u HGK - Županijskoj komori Rijeka, Bulevar oslobođenja 23, Rijeka (velika dvorana u prizemlju)

Besplatna prezentacija: Tko su naši  kupci i jesmo li sigurni što im treba, HGK ŽK Rijeka, 17.10.2013. Besplatna prezentacija: Tko su naši kupci i jesmo li sigurni što im treba, HGK ŽK Rijeka, 17.10.2013.

Odsjek Centra za razvoj ljudskih potencijala HGK - Županijske komore Rijeka i tvrtka Vanguard savjetovanje d.o.o. iz Rijeke pozivaju Vas na besplatnu prezentaciju:
"Tko su naši  kupci i jesmo li sigurni što im treba?", koje će se održati u četvrtak, 17. listopada s početkom u 11 sati u HGK ŽK Rijeka

Novosti

Održano predavanje Održano predavanje "Motivacija za rad i kako je uništiti motivacijskim programima"

Savjetnici Vanguarda imali su čast održati predavanje na temu Motivacije i motivacijskih planova na sastanku Sekcije za organizacijsku psihologiju Hrvatskog psihološkog društva.Predložena je teza kako je na motivaciju radnika moguće samo posredno utjecati promjenom pristupa radu i vođenju. Na kraju predavanja povela se rasprava o tome kako pomoći menadžerima da se od mrkve i batine pomaknu prema modernijem razumijevanju motivacije za rad kao rezultatu sustava, a ne izdvojenoj pojavi na koju se može izdvojeno djelovati. 

Radionica: Saznajte što je stvarno bitno Vašim korisnicima, Rijeka HGK ŽK Rijeka 31.3.2011. Radionica: Saznajte što je stvarno bitno Vašim korisnicima, Rijeka HGK ŽK Rijeka 31.3.2011.

Znanje o tome što je bitno korisnicima i znanje kako oblikovati organizaciju koja će to uspješno isporučivati uz minimalne troškove uvjet su opstanka i rasta poslovanja.

Da bismo saznali što je bitno korisnicima i na osnovu čega odlučuju gdje i od koga kupovati ili nabavljati potrebno nam je znanje i vještina. Uz to, potrebno je veliko umijeće da se posao organizira na način da se to uspješno i dosljedno isporučuje uz sve niže i niže troškove. To je ostvarivo uključivanjem svih zaposlenika i bitnim promjenama nekih od navika upravljanja koje postoje u većini poduzeća.


Upit

Trebate pomoć ili dodatne informacije

Newsletter

Budite u toku i prijavite se na naš newsletter