S.V. Čiče 7, HR-51000 Rijeka
T +385 (0)51 323 448, F 323 447
vanguard@vanguard-savjetovanje.hr

Besplatni sadržaji

Video sadržaji

Video klipovi Za one koji žele saznati kako je nastala Vanguard metoda i...

Tekstovi

Ovdje pronađite tekstove i članke drugih koje smo za Vas preveli i uredili. Oni će Vam pomoći da bolje razumijete Sistemsko razmišljanje i od kuda ono dolazi. 

Osigurači mogu biti skuplji od pogrešaka

Uvijek sam volio stvari dobro isplanirati kako bih izbjegao što više iznenađenja i problema. Kada sam odlazio na put, kupovao bi i nosio sve što bi mi moglo zatrebati, za svaki slučaj. Iako su me mnogi savjetovali da putujem s praznim torbama u Englesku i nosim samo karticu, ipak sam odlučio uzeti sa sobom većinu stvari koje bi mi mogle trebati tijekom tri mjeseca (u koja ću promijeniti tri godišnja doba). Posljedica je da svuda vučem preteške torbetine, a dobar dio stvari ili mi nije trebao, ili sam ih mogao ovdje kupiti za mnogo manje nego što me je koštao »overweight« (naknada za prekomjernu prtljagu).

Mnoge firme rade istu pogrešku i vjerujem da bi svatko od nas u svojoj tvrtki našao masu stvari koje su samo prtljaga koju vučemo za sobom za svaki slučaj, iako nam ili nikad ne treba, ili bi je mogli puno jeftinije »povući« kada nam zatreba.

Firma za održavanje stanova u Portsmouthu s kojom radimo na unapređenju poslovanja pronašla je takve »terete« na svakom koraku. Korištene materijale operativci na terenu ukucavaju u svoje PDA uređaje, a iste podatke dobivaju kasnije od dobavljača. Za svaki slučaj, da im ne bi podvalili nešto što nisu kupili. Koliko se to često događa? Ne znaju, nisu nikad provjeravali. Radnici liste radnih sati šalju na provjeru poslovođi koji ih potpisuje. Za svaki slučaj. Da ne bi dodali sate koje nisu odradili. Iako svaki radni nalog ima njihovo ime koje ga povezuje u informatičkom sustavu. Koliko često to ne odgovara? Uvijek odgovara, radnici nisu blesavi.

Sva pošta stanara se skenira i unosi u sustav. Zašto? Da se ne zagubi pismo. Koliko se često zagube? Dogodilo se jednom.

Zato što se pogreške često rješavaju galamljenjem na onoga tko je »kriv« što su se dogodile, previše smo skloni ugrađivati »osigurače« da bismo ih izbjegli. Na kraju ti osigurači, kao i moj »overweight«, koštaju mnogo više nego da se greška i dogodi, a često je opasnost od nje bila potpuno nerealna. Umjesto paničarenja kada se tako nešto dogodi, puno je bolje pričekati i vidjeti je li to bio samo pojedinačan slučaj, a ako nije, analizirati kada i gdje se može pojaviti i tek onda oblikovati način rada da ga izbjegnemo u budućnosti.

Najave događanja

Besplatna prezentacija: Optimizacija vs. rezanje troškova, HGK ŽK Rijeka, 12.11.2013. Besplatna prezentacija: Optimizacija vs. rezanje troškova, HGK ŽK Rijeka, 12.11.2013.

Odsjek Centra za razvoj ljudskih potencijala HGK - Županijske komore Rijeka i tvrtka Vanguard savjetovanje d.o.o. iz Rijeke pozivaju Vas na besplatnu prezentaciju: "Optimizacija vs rezanje troškova“
 u utorak, 12. studenog 2013. god. s početkom u 11:00 sati u HGK - Županijskoj komori Rijeka, Bulevar oslobođenja 23, Rijeka (velika dvorana u prizemlju)

Besplatna prezentacija: Tko su naši  kupci i jesmo li sigurni što im treba, HGK ŽK Rijeka, 17.10.2013. Besplatna prezentacija: Tko su naši kupci i jesmo li sigurni što im treba, HGK ŽK Rijeka, 17.10.2013.

Odsjek Centra za razvoj ljudskih potencijala HGK - Županijske komore Rijeka i tvrtka Vanguard savjetovanje d.o.o. iz Rijeke pozivaju Vas na besplatnu prezentaciju:
"Tko su naši  kupci i jesmo li sigurni što im treba?", koje će se održati u četvrtak, 17. listopada s početkom u 11 sati u HGK ŽK Rijeka

Novosti

Održano predavanje Održano predavanje "Motivacija za rad i kako je uništiti motivacijskim programima"

Savjetnici Vanguarda imali su čast održati predavanje na temu Motivacije i motivacijskih planova na sastanku Sekcije za organizacijsku psihologiju Hrvatskog psihološkog društva.Predložena je teza kako je na motivaciju radnika moguće samo posredno utjecati promjenom pristupa radu i vođenju. Na kraju predavanja povela se rasprava o tome kako pomoći menadžerima da se od mrkve i batine pomaknu prema modernijem razumijevanju motivacije za rad kao rezultatu sustava, a ne izdvojenoj pojavi na koju se može izdvojeno djelovati. 

Radionica: Saznajte što je stvarno bitno Vašim korisnicima, Rijeka HGK ŽK Rijeka 31.3.2011. Radionica: Saznajte što je stvarno bitno Vašim korisnicima, Rijeka HGK ŽK Rijeka 31.3.2011.

Znanje o tome što je bitno korisnicima i znanje kako oblikovati organizaciju koja će to uspješno isporučivati uz minimalne troškove uvjet su opstanka i rasta poslovanja.

Da bismo saznali što je bitno korisnicima i na osnovu čega odlučuju gdje i od koga kupovati ili nabavljati potrebno nam je znanje i vještina. Uz to, potrebno je veliko umijeće da se posao organizira na način da se to uspješno i dosljedno isporučuje uz sve niže i niže troškove. To je ostvarivo uključivanjem svih zaposlenika i bitnim promjenama nekih od navika upravljanja koje postoje u većini poduzeća.


Upit

Trebate pomoć ili dodatne informacije

Newsletter

Budite u toku i prijavite se na naš newsletter