S.V. Čiče 7, HR-51000 Rijeka
T +385 (0)51 323 448, F 323 447
vanguard@vanguard-savjetovanje.hr

Besplatni sadržaji

Video sadržaji

Video klipovi Za one koji žele saznati kako je nastala Vanguard metoda i...

Tekstovi

Ovdje pronađite tekstove i članke drugih koje smo za Vas preveli i uredili. Oni će Vam pomoći da bolje razumijete Sistemsko razmišljanje i od kuda ono dolazi. 

Nije lako uključiti mozak

Radnici u firmama nisu navikli koristiti mozak. I nije im lako ponovno ga startati kada se to od njih traži. Firma za popravke koja održava stanove u vlasništvu grada Portsmoutha, u Velikoj Britaniji, završava intervenciju sistemskog mišljenja i upravo to otkriva. Majstori su godinama odlazili u kuće i obavljali popravke koje su dobili u zadatak od službe za zaprimanje poziva. Ako bi pisalo da trebaju promijeniti špinu koja kaplje, pozdravili bi na ulazu i otišli ravno do špine i promijenili je. I izašli uz pozdrav koji je bio propisan procedurom.

Analizom zahtjeva koje firma dobiva prepoznato je što stanari očekuju od nje: da obavi pravi popravak u pravo vrijeme. I sada se od majstora očekuje da odluče što je pravi posao. Međutim, pogrešno bi bilo tek tako im prebaciti odgovornost.

Kroz razgovor s predstavnicima grada definiran je opseg usluge: grad osigurava funkcionalne i sigurne stanove. Tek svrha firme s aspekta korisnika i opseg usluge, u kombinaciji s PLAN procedurom za donošenje odluka prema kojoj svaka odluka mora biti primjerena, legalna, argumentirana i nužna oslobodili su majstore da na terenu stave mozak u pokret i uštede tisuće funti.

Na primjer: oko kade su tri reda originalnih pločica i šest redova naknadno loše postavljenih pločica. Voda se uvukla iza svih pločica i one otpadaju sa zida. Uobičajeno bi majstori zamijenili pločice. Ovaj put je majstor zaključio da je vlaga ušla zbog tuša koji su stanari sami postavili i zato je pravi popravak bio popraviti tri reda originalnih pločica, skinuti ostale i tuš (tuš se, naime, ne smatra nužnim u Engleskoj 21. stoljeća). Opseg usluge objašnjen je stanaru. Ušteda? Otprilike 1.500 kuna.

Na putu do kupaonice uočeno je da alarm za požar nije spojen na struju, već radi na baterije (prilično su opsjednuti požarima). To predstavlja opasnost za stanare, a obveza vlasnika je osigurati sigurno stanovanje. Zbog toga je jedina legalna i neophodna odluka poslati električara da promijeni alarm isti dan. Prije intervencije isti operativci ne bi primijetili ništa osim špine. Polako, radnici se mijenjaju. Imaju jasnu svrhu svoje firme, jasan opseg usluge i jednostavnu metodu donošenja odluke. Iako im posao, prema njihovim riječima, više »nije tako udoban«, osjećaju se važno i pridonose firmi. A firma obavlja svoj posao mnogo jeftinije i efikasnije.

Najave događanja

Besplatna prezentacija: Optimizacija vs. rezanje troškova, HGK ŽK Rijeka, 12.11.2013. Besplatna prezentacija: Optimizacija vs. rezanje troškova, HGK ŽK Rijeka, 12.11.2013.

Odsjek Centra za razvoj ljudskih potencijala HGK - Županijske komore Rijeka i tvrtka Vanguard savjetovanje d.o.o. iz Rijeke pozivaju Vas na besplatnu prezentaciju: "Optimizacija vs rezanje troškova“
 u utorak, 12. studenog 2013. god. s početkom u 11:00 sati u HGK - Županijskoj komori Rijeka, Bulevar oslobođenja 23, Rijeka (velika dvorana u prizemlju)

Besplatna prezentacija: Tko su naši  kupci i jesmo li sigurni što im treba, HGK ŽK Rijeka, 17.10.2013. Besplatna prezentacija: Tko su naši kupci i jesmo li sigurni što im treba, HGK ŽK Rijeka, 17.10.2013.

Odsjek Centra za razvoj ljudskih potencijala HGK - Županijske komore Rijeka i tvrtka Vanguard savjetovanje d.o.o. iz Rijeke pozivaju Vas na besplatnu prezentaciju:
"Tko su naši  kupci i jesmo li sigurni što im treba?", koje će se održati u četvrtak, 17. listopada s početkom u 11 sati u HGK ŽK Rijeka

Novosti

Održano predavanje Održano predavanje "Motivacija za rad i kako je uništiti motivacijskim programima"

Savjetnici Vanguarda imali su čast održati predavanje na temu Motivacije i motivacijskih planova na sastanku Sekcije za organizacijsku psihologiju Hrvatskog psihološkog društva.Predložena je teza kako je na motivaciju radnika moguće samo posredno utjecati promjenom pristupa radu i vođenju. Na kraju predavanja povela se rasprava o tome kako pomoći menadžerima da se od mrkve i batine pomaknu prema modernijem razumijevanju motivacije za rad kao rezultatu sustava, a ne izdvojenoj pojavi na koju se može izdvojeno djelovati. 

Radionica: Saznajte što je stvarno bitno Vašim korisnicima, Rijeka HGK ŽK Rijeka 31.3.2011. Radionica: Saznajte što je stvarno bitno Vašim korisnicima, Rijeka HGK ŽK Rijeka 31.3.2011.

Znanje o tome što je bitno korisnicima i znanje kako oblikovati organizaciju koja će to uspješno isporučivati uz minimalne troškove uvjet su opstanka i rasta poslovanja.

Da bismo saznali što je bitno korisnicima i na osnovu čega odlučuju gdje i od koga kupovati ili nabavljati potrebno nam je znanje i vještina. Uz to, potrebno je veliko umijeće da se posao organizira na način da se to uspješno i dosljedno isporučuje uz sve niže i niže troškove. To je ostvarivo uključivanjem svih zaposlenika i bitnim promjenama nekih od navika upravljanja koje postoje u većini poduzeća.


Upit

Trebate pomoć ili dodatne informacije

Newsletter

Budite u toku i prijavite se na naš newsletter