S.V. Čiče 7, HR-51000 Rijeka
T +385 (0)51 323 448, F 323 447
vanguard@vanguard-savjetovanje.hr

Besplatni sadržaji

Video sadržaji

Video klipovi Za one koji žele saznati kako je nastala Vanguard metoda i...

Tekstovi

Ovdje pronađite tekstove i članke drugih koje smo za Vas preveli i uredili. Oni će Vam pomoći da bolje razumijete Sistemsko razmišljanje i od kuda ono dolazi. 

»Najbolje prakse« su glupost

Kada smo počeli raditi za firmu koja se bavi popravcima u kućama koje iznajmljuje gradska stambena zadruga u Portsmouthu, u Velikoj Britaniji, primijetili smo natpise na računalima ljudi u službi za korisnike. Pisalo je »Postoji li još nešto što možemo učiniti za vas« i »Možemo doći kada god vi to želite«. Nakon nekog vremena saznali smo otkud ti natpisi.

Naime, ostale firme koje rade za grad prošle su kroz intervenciju sistemskog mišljenja i zaključile kako se najveći gubici događaju kada dođete kod nekoga zbog popravka, ali ga ne nađete doma. To se najčešće događa ako vrijeme koje ste mu ponudili nije ono koje njemu najviše odgovara.

Također, troškove povećava i ako se vraćate u isti stan zbog novih popravaka umjesto da sve odradite kada ste već tamo. Zbog toga su te firme odlučile uvesti prakse u službe za korisnike koje su sada tražile od korisnika da odabere vrijeme koje je najbolje za njega te su se trudile saznati postoje li još neki popravci koje treba obaviti u tom stanu. Organizacija posla izvedena je tako da to omogućava.

Firma za koju radimo čula je o tom načinu rada i odlučila to uvesti po uobičajenom principu »najboljih praksi«. Zbog površnog razumijevanja sve se svelo na to da se je od službenika zahtjevalo da postave pitanja nalijepljena na njihovim ekranima. Nakon analize vidjeli smo kako u gotovo četvrtini slučajeva stanar nije bio kod kuće kada je majstor došao. Uglavnom zato jer ljudi teško odluče koje je vrijeme dobro i obično kažu »kad god možete« na što bi službenici ponudili vrijeme koje je njima odgovaralo da popune kalendar svojih radnika. Osim toga, zbog nekih drugih faktora majstori su tek u trećini slučajeva dolazili na vrijeme, uglavnom su dolazili ili prerano ili prekasno.

Natpisi na kompjuterima i pitanje koje su postavljali zaposlenici službe za korisnike nisu ništa napravili po pitanju kvalitete usluge ove firme niti im je smanjilo troškove ponovnih dolazaka. Ovo je samo pokazalo koliko besmisleno može biti preslikavati način rada do kojeg je netko drugi došao detaljnom analizom zahtjeva svojih korisnika i svog načina rada. Naročito kada ga primijenite samo površno bez pravih prilagodbi u sustavu.

Najave događanja

Besplatna prezentacija: Optimizacija vs. rezanje troškova, HGK ŽK Rijeka, 12.11.2013. Besplatna prezentacija: Optimizacija vs. rezanje troškova, HGK ŽK Rijeka, 12.11.2013.

Odsjek Centra za razvoj ljudskih potencijala HGK - Županijske komore Rijeka i tvrtka Vanguard savjetovanje d.o.o. iz Rijeke pozivaju Vas na besplatnu prezentaciju: "Optimizacija vs rezanje troškova“
 u utorak, 12. studenog 2013. god. s početkom u 11:00 sati u HGK - Županijskoj komori Rijeka, Bulevar oslobođenja 23, Rijeka (velika dvorana u prizemlju)

Besplatna prezentacija: Tko su naši  kupci i jesmo li sigurni što im treba, HGK ŽK Rijeka, 17.10.2013. Besplatna prezentacija: Tko su naši kupci i jesmo li sigurni što im treba, HGK ŽK Rijeka, 17.10.2013.

Odsjek Centra za razvoj ljudskih potencijala HGK - Županijske komore Rijeka i tvrtka Vanguard savjetovanje d.o.o. iz Rijeke pozivaju Vas na besplatnu prezentaciju:
"Tko su naši  kupci i jesmo li sigurni što im treba?", koje će se održati u četvrtak, 17. listopada s početkom u 11 sati u HGK ŽK Rijeka

Novosti

Održano predavanje Održano predavanje "Motivacija za rad i kako je uništiti motivacijskim programima"

Savjetnici Vanguarda imali su čast održati predavanje na temu Motivacije i motivacijskih planova na sastanku Sekcije za organizacijsku psihologiju Hrvatskog psihološkog društva.Predložena je teza kako je na motivaciju radnika moguće samo posredno utjecati promjenom pristupa radu i vođenju. Na kraju predavanja povela se rasprava o tome kako pomoći menadžerima da se od mrkve i batine pomaknu prema modernijem razumijevanju motivacije za rad kao rezultatu sustava, a ne izdvojenoj pojavi na koju se može izdvojeno djelovati. 

Radionica: Saznajte što je stvarno bitno Vašim korisnicima, Rijeka HGK ŽK Rijeka 31.3.2011. Radionica: Saznajte što je stvarno bitno Vašim korisnicima, Rijeka HGK ŽK Rijeka 31.3.2011.

Znanje o tome što je bitno korisnicima i znanje kako oblikovati organizaciju koja će to uspješno isporučivati uz minimalne troškove uvjet su opstanka i rasta poslovanja.

Da bismo saznali što je bitno korisnicima i na osnovu čega odlučuju gdje i od koga kupovati ili nabavljati potrebno nam je znanje i vještina. Uz to, potrebno je veliko umijeće da se posao organizira na način da se to uspješno i dosljedno isporučuje uz sve niže i niže troškove. To je ostvarivo uključivanjem svih zaposlenika i bitnim promjenama nekih od navika upravljanja koje postoje u većini poduzeća.


Upit

Trebate pomoć ili dodatne informacije

Newsletter

Budite u toku i prijavite se na naš newsletter