S.V. Čiče 7, HR-51000 Rijeka
T +385 (0)51 323 448, F 323 447
vanguard@vanguard-savjetovanje.hr

Besplatni sadržaji

Video sadržaji

Video klipovi Za one koji žele saznati kako je nastala Vanguard metoda i...

Tekstovi

Ovdje pronađite tekstove i članke drugih koje smo za Vas preveli i uredili. Oni će Vam pomoći da bolje razumijete Sistemsko razmišljanje i od kuda ono dolazi. 

Informatički sustavi trebaju biti jednostavni

Firma za održavanje stanova u Portsmouthu, u Velikoj Britaniji, prije nepune dvije godine uvela je složeni informatički sustav koji je trebao unaprijediti njihovo poslovanje i efikasnost. Kao što to obično bude, odlučili su se za jedan od polu-gotovih paketa za takvu vrstu organizacija u kojem se, naravno, »sve da prilagoditi«. Nudio je široke mogućnosti prikupljanja i obrade najrazličitijih podataka za najrazličitije namjene. Kada se prijavi kvar poziv se zaprima u službi za korisnike, upisuje u obrazac na ekranu i šalje operativcu na terenu koji je u to vrijeme slobodan. On ga prima na PDA uređaju, odlazi na navedenu adresu, javlja dolazak i predviđeno trajanje popravka, a nakon obavljenog posla detalje i utrošene materijale. Zvuči vrlo praktično i jako moderno.

Realnost je da operativci čekaju i po nekoliko minuta da se posao učita u uređaj zato jer je pokrivenost slaba i neki uređaji očito imaju defekt. Opis posla često je manjkav i ne omogućava im da se pripreme za posao tako što će pokupiti potrebne materijale usput, a nemaju nikog na telefonu da pitaju za pojašnjenje. Sustav traži da prijave dolazak na teren i predviđeno vrijeme za popravak istovremeno iako još nisu napravili detaljnu dijagnostiku pa u pravilu griješe. Da bi upisali tražene podatke za složenije poslove treba im i do dvadeset minuta da malenom olovčicom ukucaju sve podatke (opis posla, utrošen materijal i ostalo).

Kada su analizirali kako se koriste uneseni podaci zaključili su, pogađate - nikako! Podatke o utrošenom materijalu ionako dobivaju od dobavljača i povezuju uz radni nalog, a ostalo uglavnom nitko nikad ne pogleda.
Sada se posao redizajnira od početka. Isprobava se kako raditi samo ono što dodaje vrijednost korisnicima (prikupljanje informacija, dolazak i popravak kvara) i što nam treba da te korake omogućimo. Informatička podrška razvija se u najobičnijem Excelu i prati korake obavljanja posla. Na osnovu toga informatička firma razvija jednostvan i fleksibilan sustav koji će raditi samo ono što treba da se posao izvede i naplati, a umjesto dlanovnika uvode se telefoni.

Dlanovnici (PDA), tableti i slična »visoka« tehnologija, unatoč tome što ostavljaju dojam suvremenog poslovanja, često unose velike količine aktivnosti koje značajno troše resurse, a ne dodaju vrijednost.

Najave događanja

Besplatna prezentacija: Optimizacija vs. rezanje troškova, HGK ŽK Rijeka, 12.11.2013. Besplatna prezentacija: Optimizacija vs. rezanje troškova, HGK ŽK Rijeka, 12.11.2013.

Odsjek Centra za razvoj ljudskih potencijala HGK - Županijske komore Rijeka i tvrtka Vanguard savjetovanje d.o.o. iz Rijeke pozivaju Vas na besplatnu prezentaciju: "Optimizacija vs rezanje troškova“
 u utorak, 12. studenog 2013. god. s početkom u 11:00 sati u HGK - Županijskoj komori Rijeka, Bulevar oslobođenja 23, Rijeka (velika dvorana u prizemlju)

Besplatna prezentacija: Tko su naši  kupci i jesmo li sigurni što im treba, HGK ŽK Rijeka, 17.10.2013. Besplatna prezentacija: Tko su naši kupci i jesmo li sigurni što im treba, HGK ŽK Rijeka, 17.10.2013.

Odsjek Centra za razvoj ljudskih potencijala HGK - Županijske komore Rijeka i tvrtka Vanguard savjetovanje d.o.o. iz Rijeke pozivaju Vas na besplatnu prezentaciju:
"Tko su naši  kupci i jesmo li sigurni što im treba?", koje će se održati u četvrtak, 17. listopada s početkom u 11 sati u HGK ŽK Rijeka

Novosti

Održano predavanje Održano predavanje "Motivacija za rad i kako je uništiti motivacijskim programima"

Savjetnici Vanguarda imali su čast održati predavanje na temu Motivacije i motivacijskih planova na sastanku Sekcije za organizacijsku psihologiju Hrvatskog psihološkog društva.Predložena je teza kako je na motivaciju radnika moguće samo posredno utjecati promjenom pristupa radu i vođenju. Na kraju predavanja povela se rasprava o tome kako pomoći menadžerima da se od mrkve i batine pomaknu prema modernijem razumijevanju motivacije za rad kao rezultatu sustava, a ne izdvojenoj pojavi na koju se može izdvojeno djelovati. 

Radionica: Saznajte što je stvarno bitno Vašim korisnicima, Rijeka HGK ŽK Rijeka 31.3.2011. Radionica: Saznajte što je stvarno bitno Vašim korisnicima, Rijeka HGK ŽK Rijeka 31.3.2011.

Znanje o tome što je bitno korisnicima i znanje kako oblikovati organizaciju koja će to uspješno isporučivati uz minimalne troškove uvjet su opstanka i rasta poslovanja.

Da bismo saznali što je bitno korisnicima i na osnovu čega odlučuju gdje i od koga kupovati ili nabavljati potrebno nam je znanje i vještina. Uz to, potrebno je veliko umijeće da se posao organizira na način da se to uspješno i dosljedno isporučuje uz sve niže i niže troškove. To je ostvarivo uključivanjem svih zaposlenika i bitnim promjenama nekih od navika upravljanja koje postoje u većini poduzeća.


Upit

Trebate pomoć ili dodatne informacije

Newsletter

Budite u toku i prijavite se na naš newsletter