S.V. Čiče 7, HR-51000 Rijeka
T +385 (0)51 323 448, F 323 447
vanguard@vanguard-savjetovanje.hr

Besplatni sadržaji

Video sadržaji

Video klipovi Za one koji žele saznati kako je nastala Vanguard metoda i...

Tekstovi

Ovdje pronađite tekstove i članke drugih koje smo za Vas preveli i uredili. Oni će Vam pomoći da bolje razumijete Sistemsko razmišljanje i od kuda ono dolazi. 

Efikasniji popravci na engleski način

Priča klijenata koju smo nedavno čuli vrlo je ohrabrujuća u vrijeme kada smo se navikli osjećati bespomoćno zbog mnoštva negativnih uvjeta u kojima poslujemo.

Radi se o firmi koja obavlja popravke za britansku verziju stambene zadruge. Koristeći sistemsko razmišljanje utvrdili su kako su s aspekta svojih korisnika jako neefikasni u obavljanju popravaka. Vrijeme od prijave do stvarnog popravka kvara bilo je vrlo dugo i često su se morali nekoliko puta vraćati kako bi zaista završili posao. Zanimljivo je primijetiti kako su prema vladinim standardima uspješnosti bili vrlo visoko ocjenjivani.

Prvo su analizirali zbog čega ne uspijevaju od prve riješiti kvar. Najčešći razlog bio je to što majstori u kombiju nisu imali potrebne dijelove ili alat. Otkrili su da se nitko nije sustavno brinuo o stanju inventara u kombijima i općenito je smatrano kako nije moguće predvidjeti što će trebati. Analiza podataka unazad pokazala je kako je potražnja vrlo predvidiva i nekoliko su mjeseci eksperimentirali s inventarom dok nisu postigli optimalni izbor dijelova i alata.
Ostao je problem opreme koja nije stala u kombi kao što su kade i slično. Nisu mogli pronaći dobavljača koji bi im mogao dostavljati opremu kako je njima odgovaralo pa su odlučili osnovati firmu za dostavu. Sada njihov vozač dostavlja opremu sa skladišta kako njihovim majstorima odgovara i popunjava im inventar u kombijima. Oni više ne gube skupo vrijeme na dobavljanje opreme već se mogu posvetiti svojem poslu i obaviti ga brže i jeftinije.

Uz to su odlučili prihvatiti naizgled ludu praksu dogovaranja popravka kada to stanarima odgovara i tako smanjiti broj slučajeva kada nisu obavili posao jer nikoga nije bilo doma. Kako je jedan dio dana bio mnogo popularniji od drugih morali su vrlo pametno seliti ljude s poslova održavanja na interventne zadatke i nakon proučavanja obrazaca u potražnji i nekoliko mjeseci eksperimentiranja i u tome su uspjeli.

Kvaliteta usluge kako je mjere njihovi korisnici (popraviti brzo da i ostane popravljeno) sada je daleko veća, a troškovi su im se bitno smanjili dok je zadovoljstvo zaposlenih veće jer se osjećaju efikasniji. Sve su to postigli usmjeravanjem inventivnosti na analiziranje zahtjeva korisnika umjesto na proizvoljna mjerila ili uspoređivanje s drugima.

Najave događanja

Besplatna prezentacija: Optimizacija vs. rezanje troškova, HGK ŽK Rijeka, 12.11.2013. Besplatna prezentacija: Optimizacija vs. rezanje troškova, HGK ŽK Rijeka, 12.11.2013.

Odsjek Centra za razvoj ljudskih potencijala HGK - Županijske komore Rijeka i tvrtka Vanguard savjetovanje d.o.o. iz Rijeke pozivaju Vas na besplatnu prezentaciju: "Optimizacija vs rezanje troškova“
 u utorak, 12. studenog 2013. god. s početkom u 11:00 sati u HGK - Županijskoj komori Rijeka, Bulevar oslobođenja 23, Rijeka (velika dvorana u prizemlju)

Besplatna prezentacija: Tko su naši  kupci i jesmo li sigurni što im treba, HGK ŽK Rijeka, 17.10.2013. Besplatna prezentacija: Tko su naši kupci i jesmo li sigurni što im treba, HGK ŽK Rijeka, 17.10.2013.

Odsjek Centra za razvoj ljudskih potencijala HGK - Županijske komore Rijeka i tvrtka Vanguard savjetovanje d.o.o. iz Rijeke pozivaju Vas na besplatnu prezentaciju:
"Tko su naši  kupci i jesmo li sigurni što im treba?", koje će se održati u četvrtak, 17. listopada s početkom u 11 sati u HGK ŽK Rijeka

Novosti

Održano predavanje Održano predavanje "Motivacija za rad i kako je uništiti motivacijskim programima"

Savjetnici Vanguarda imali su čast održati predavanje na temu Motivacije i motivacijskih planova na sastanku Sekcije za organizacijsku psihologiju Hrvatskog psihološkog društva.Predložena je teza kako je na motivaciju radnika moguće samo posredno utjecati promjenom pristupa radu i vođenju. Na kraju predavanja povela se rasprava o tome kako pomoći menadžerima da se od mrkve i batine pomaknu prema modernijem razumijevanju motivacije za rad kao rezultatu sustava, a ne izdvojenoj pojavi na koju se može izdvojeno djelovati. 

Radionica: Saznajte što je stvarno bitno Vašim korisnicima, Rijeka HGK ŽK Rijeka 31.3.2011. Radionica: Saznajte što je stvarno bitno Vašim korisnicima, Rijeka HGK ŽK Rijeka 31.3.2011.

Znanje o tome što je bitno korisnicima i znanje kako oblikovati organizaciju koja će to uspješno isporučivati uz minimalne troškove uvjet su opstanka i rasta poslovanja.

Da bismo saznali što je bitno korisnicima i na osnovu čega odlučuju gdje i od koga kupovati ili nabavljati potrebno nam je znanje i vještina. Uz to, potrebno je veliko umijeće da se posao organizira na način da se to uspješno i dosljedno isporučuje uz sve niže i niže troškove. To je ostvarivo uključivanjem svih zaposlenika i bitnim promjenama nekih od navika upravljanja koje postoje u većini poduzeća.


Upit

Trebate pomoć ili dodatne informacije

Newsletter

Budite u toku i prijavite se na naš newsletter