S.V. Čiče 7, HR-51000 Rijeka
T +385 (0)51 323 448, F 323 447
vanguard@vanguard-savjetovanje.hr

Besplatni sadržaji

Video sadržaji

Video klipovi Za one koji žele saznati kako je nastala Vanguard metoda i...

Tekstovi

Ovdje pronađite tekstove i članke drugih koje smo za Vas preveli i uredili. Oni će Vam pomoći da bolje razumijete Sistemsko razmišljanje i od kuda ono dolazi. 

Zahtjevi korisnika su suho zlato firme

19. siječnja 2010.


Što je bitno vašim korisnicima? Kako znate ako se to promijeni? Koliko ste sposobni udovoljiti njihovim zahtjevima? Kako znate? Jeste li sigurni u to? Ako niste, prema čemu onda vodite firmu?

Nema sigurnijeg načina za opstanak na tržištu nego svojim korisnicima pružati upravo ono što im treba na najefikasniji mogući način. I upravo je ludo koliko malo većina firmi zna o tome što je bitno njihovim korisnicima. Unatoč tome donose se strateške odluke, definiraju standardi usluge, ključni pokazatelji poslovanja i kriteriji uspješnosti.

Većina će priznati da je važno znati što je važno kupcima, ali smatraju kako je to vrlo komplicirano i teško saznati. Uobičajeni su načini organiziranje skupih i opširnih anketnih istraživanja ili fokus grupa. Ponekad se i to isplati iako postoji mnogo lakši i jednostavniji način da dođemo do mnogo boljih i relevantnijih podataka.

Dovoljno je da pažljivo saslušamo zahtjeve koje dobivamo od svojih postojećih korisnika. Najčešće te zahtjeve ili upite uzimamo u obzir tek toliko da njihov zahtjev i potrebu spojimo s nečim što smo predvidjeli i oblikovali u svom portfelju.
Praktički nikad se ono što naši korisnici traže od nas ne koristi kako bi se oblikovala organizacija i način pružanja usluge. Stvar počinje i završava s osobljem koje je u direktnom kontaktus s korisnicima i podaci se ne prikupljaju ni u kakvom obliku koji može pomoći managementu. U pravilu oni donose odluke o restrukturacijama i reorganizacijama, standardima usluge i mjerilima uspješnosti na osnovu (često vrlo pogrešnih) procjena i pretpostavki. Na taj način onemogućavaju svojim ljudima da pruže baš ono što korisnici traže od njih. Rezultat su uvijek nepotrebni dodatni troškovi za jednu i drugu stranu.

Svaka firma koja želi biti efikasna i imati sigurnu poziciju na tržištu mora razviti mehanizam za prikupljanje i analiziranje zahtjeva koje dobiva od svojih korisnika i mjerenje koliko im je sposobna udovoljiti. Nema važnijeg podatka od ovog za management bilo koje firme. Svi uobičajeni pokazatelji koji se prate, od profita do zadovoljstva zaposlenih tek su posljedica ovoga. Samim time su zakašnjeli i ne omogućavaju učenje i unapređenje.

Zato već sutra provedite dan tamo gdje korisnici dolaze u kontakt s vašom firmom, pažljivo slušajte i vidite što ćete naučiti. Mogli bi se prilično iznenaditi...

Najave događanja

Besplatna prezentacija: Optimizacija vs. rezanje troškova, HGK ŽK Rijeka, 12.11.2013. Besplatna prezentacija: Optimizacija vs. rezanje troškova, HGK ŽK Rijeka, 12.11.2013.

Odsjek Centra za razvoj ljudskih potencijala HGK - Županijske komore Rijeka i tvrtka Vanguard savjetovanje d.o.o. iz Rijeke pozivaju Vas na besplatnu prezentaciju: "Optimizacija vs rezanje troškova“
 u utorak, 12. studenog 2013. god. s početkom u 11:00 sati u HGK - Županijskoj komori Rijeka, Bulevar oslobođenja 23, Rijeka (velika dvorana u prizemlju)

Besplatna prezentacija: Tko su naši  kupci i jesmo li sigurni što im treba, HGK ŽK Rijeka, 17.10.2013. Besplatna prezentacija: Tko su naši kupci i jesmo li sigurni što im treba, HGK ŽK Rijeka, 17.10.2013.

Odsjek Centra za razvoj ljudskih potencijala HGK - Županijske komore Rijeka i tvrtka Vanguard savjetovanje d.o.o. iz Rijeke pozivaju Vas na besplatnu prezentaciju:
"Tko su naši  kupci i jesmo li sigurni što im treba?", koje će se održati u četvrtak, 17. listopada s početkom u 11 sati u HGK ŽK Rijeka

Novosti

Održano predavanje Održano predavanje "Motivacija za rad i kako je uništiti motivacijskim programima"

Savjetnici Vanguarda imali su čast održati predavanje na temu Motivacije i motivacijskih planova na sastanku Sekcije za organizacijsku psihologiju Hrvatskog psihološkog društva.Predložena je teza kako je na motivaciju radnika moguće samo posredno utjecati promjenom pristupa radu i vođenju. Na kraju predavanja povela se rasprava o tome kako pomoći menadžerima da se od mrkve i batine pomaknu prema modernijem razumijevanju motivacije za rad kao rezultatu sustava, a ne izdvojenoj pojavi na koju se može izdvojeno djelovati. 

Radionica: Saznajte što je stvarno bitno Vašim korisnicima, Rijeka HGK ŽK Rijeka 31.3.2011. Radionica: Saznajte što je stvarno bitno Vašim korisnicima, Rijeka HGK ŽK Rijeka 31.3.2011.

Znanje o tome što je bitno korisnicima i znanje kako oblikovati organizaciju koja će to uspješno isporučivati uz minimalne troškove uvjet su opstanka i rasta poslovanja.

Da bismo saznali što je bitno korisnicima i na osnovu čega odlučuju gdje i od koga kupovati ili nabavljati potrebno nam je znanje i vještina. Uz to, potrebno je veliko umijeće da se posao organizira na način da se to uspješno i dosljedno isporučuje uz sve niže i niže troškove. To je ostvarivo uključivanjem svih zaposlenika i bitnim promjenama nekih od navika upravljanja koje postoje u većini poduzeća.


Upit

Trebate pomoć ili dodatne informacije

Newsletter

Budite u toku i prijavite se na naš newsletter