S.V. Čiče 7, HR-51000 Rijeka
T +385 (0)51 323 448, F 323 447
vanguard@vanguard-savjetovanje.hr

Besplatni sadržaji

Video sadržaji

Video klipovi Za one koji žele saznati kako je nastala Vanguard metoda i...

Tekstovi

Ovdje pronađite tekstove i članke drugih koje smo za Vas preveli i uredili. Oni će Vam pomoći da bolje razumijete Sistemsko razmišljanje i od kuda ono dolazi. 

Korisnici žele reći svoje mišljenje

8. lipnja 2010.

Mnoge će tvrtke reći kako postoje zbog svojih korisnika i kako su korisnici u centru njihovog poslovanja. Unatoč tome, vrlo rijetko doživljavamo da nas se kao korisnike pita što bismo mi zaista željeli, a još rjeđe primijetimo da se je na osnovu našeg iznesenog mišljenja nešto zaista i promijenilo. Slušanje korisnika i njegovih potreba u klasičnom funkcioniranju većine firmi ima mjesto samo na prodajnom sastanku kada će nas slušati taman koliko je dovoljno da te potrebe povežu s unaprijed osmišljenim paketom usluga ili proizvoda koje nude.

Iako je jasno da je najefikasniji način funkcioniranja neke firme otkriti što je bitno njezinim korisnicima i onda im upravo to i ponuditi i isporučiti, rijetko koja firma posluje na taj način.

Najčešće opravdanje koje čujemo je činjenica da su istraživanja kupaca jako skupa. Takva istraživanja uobičajeno provodi specijalizirana agencija koja provede kompletan posao i prezentira složene statistički obrađene rezultate upravi koja na osnovu toga donosi odluke. Iako je ovo uobičajeno, postoji i bolji način.

Osoblje koje radi posao, naročito ono koje je u kontaktu s korisnicima, uz stručno je vođenje u stanju provesti ovakvu analizu. Iako to možda neće sa znanstevenog aspekta napraviti onako stručno kako bi to napravili specijalisti, dodatne koristi su velike. Ogromna je promjena kada su ljudi koji pružaju uslugu uključeni u planiranje i provođenje cijelog procesa, kada ljudi iz raznih dijelova organizacije kroz razgovor s korisnikom prepoznaje kakav utjecaj njihov rad ima na kvalitetu krajnje usluge. Druga je korist utjecaj koji ovo ima na izgradnju odnosa s klijentima.

Kao korisnici doživljavamo uglavnom susrete s prodavačima koji nam nude nešto što možda otprilike odgovara našim potrebama i uvjeravaju nas kako je to još i bolje od onoga što smo mi zamislili ili se oni s kojima surađujeme ispričavaju što nam ne mogu dati ono što nam zaista treba. Kada nam iz neke firme na razgovor dođe osoba koja zaista može nešto promijeniti i kada se posveti našim potrebama, mišljenjima i željama umjesto da nam gura svoje ideje, to je potpuno novi doživljaj. Ukoliko nam omoguće i da saznamo što se saznalo takvim istraživanjem i što će se na osnovu toga zaista i promijeniti to stvara snažnu partnersku vezu između te firme i nas kao korisnika koju nijedna klasična marketinška kampanja ne može zamijeniti. U tako oblikovanim istraživanjima korisnici su puno spremniji primiti nekog na razgovor nego što bismo to očekivali.

Tu dolazimo do često neizrečenog razloga zašto se mnoge firme ustručavaju pitati korisnike što im zaista odgovara: strah da je ono što mi znamo i možemo ponuditi jako daleko od onoga što našim korisnicima treba! Često je nakon ovakvih istraživanja zaista potrebno provesti značajne promjene, a mnoge firme se toga boje. Takve firme bi si trebale postaviti pitanje što će se dogoditi ako tu činjenicu nikad ne otkriju ili je ignoriraju. Oni koji to učine barem znaju na čemu su, a oni koji to rade kontinuirano postaju neuhvatljivi za konkurenciju.

Najave događanja

Besplatna prezentacija: Optimizacija vs. rezanje troškova, HGK ŽK Rijeka, 12.11.2013. Besplatna prezentacija: Optimizacija vs. rezanje troškova, HGK ŽK Rijeka, 12.11.2013.

Odsjek Centra za razvoj ljudskih potencijala HGK - Županijske komore Rijeka i tvrtka Vanguard savjetovanje d.o.o. iz Rijeke pozivaju Vas na besplatnu prezentaciju: "Optimizacija vs rezanje troškova“
 u utorak, 12. studenog 2013. god. s početkom u 11:00 sati u HGK - Županijskoj komori Rijeka, Bulevar oslobođenja 23, Rijeka (velika dvorana u prizemlju)

Besplatna prezentacija: Tko su naši  kupci i jesmo li sigurni što im treba, HGK ŽK Rijeka, 17.10.2013. Besplatna prezentacija: Tko su naši kupci i jesmo li sigurni što im treba, HGK ŽK Rijeka, 17.10.2013.

Odsjek Centra za razvoj ljudskih potencijala HGK - Županijske komore Rijeka i tvrtka Vanguard savjetovanje d.o.o. iz Rijeke pozivaju Vas na besplatnu prezentaciju:
"Tko su naši  kupci i jesmo li sigurni što im treba?", koje će se održati u četvrtak, 17. listopada s početkom u 11 sati u HGK ŽK Rijeka

Novosti

Održano predavanje Održano predavanje "Motivacija za rad i kako je uništiti motivacijskim programima"

Savjetnici Vanguarda imali su čast održati predavanje na temu Motivacije i motivacijskih planova na sastanku Sekcije za organizacijsku psihologiju Hrvatskog psihološkog društva.Predložena je teza kako je na motivaciju radnika moguće samo posredno utjecati promjenom pristupa radu i vođenju. Na kraju predavanja povela se rasprava o tome kako pomoći menadžerima da se od mrkve i batine pomaknu prema modernijem razumijevanju motivacije za rad kao rezultatu sustava, a ne izdvojenoj pojavi na koju se može izdvojeno djelovati. 

Radionica: Saznajte što je stvarno bitno Vašim korisnicima, Rijeka HGK ŽK Rijeka 31.3.2011. Radionica: Saznajte što je stvarno bitno Vašim korisnicima, Rijeka HGK ŽK Rijeka 31.3.2011.

Znanje o tome što je bitno korisnicima i znanje kako oblikovati organizaciju koja će to uspješno isporučivati uz minimalne troškove uvjet su opstanka i rasta poslovanja.

Da bismo saznali što je bitno korisnicima i na osnovu čega odlučuju gdje i od koga kupovati ili nabavljati potrebno nam je znanje i vještina. Uz to, potrebno je veliko umijeće da se posao organizira na način da se to uspješno i dosljedno isporučuje uz sve niže i niže troškove. To je ostvarivo uključivanjem svih zaposlenika i bitnim promjenama nekih od navika upravljanja koje postoje u većini poduzeća.


Upit

Trebate pomoć ili dodatne informacije

Newsletter

Budite u toku i prijavite se na naš newsletter